Het antwoord van de minister, zie bijlage.
Stel mij toch de vraag wie wil dit nu??

Ik denk dat het dezelfde mensen zijn die:Hans van der Post. schreef: Stel mij toch de vraag wie wil dit nu??
Ik neem aan dat hier niet zo bar veel stichtingen of verenigingen voor in aanmerking komen , wanneer een particulier dit aan een minister vraagt denk ik niet dat hij hier op in zal gaan .Hans van der Post. schreef: Stel mij toch de vraag wie wil dit nu??![]()
Daar heb ik nog weinig van gemerkt. Mijn bijen zijn voor zo ver ik weet, kern gezond en voor de varroa periode nooit kosten gehad die te maken hadden met gezondheid.Oude Essink schreef: Het slepen met bijen en overplaatsen van koninginnen,.......... heeft een enorme toename in de kosten van de bijengezondheidszorg veroorzaakt, gepaard aan de dramatische neergang van de bijengezondheid zelf.
hennie oes
Tja tegen een dergelijke wijsheid is niet op te boksen.A.A. Staals schreef:
Daar heb ik nog weinig van gemerkt. Mijn bijen zijn voor zo ver ik weet, kern gezond en voor de varroa periode nooit kosten gehad die te maken hadden met gezondheid.
ad staals
de genoemde Canadese bijenkoninginen zijn orgineel natuurlijk gewoon europees.Bok schreef:Ik denk dat het dezelfde mensen zijn die:Hans van der Post. schreef: Stel mij toch de vraag wie wil dit nu??
Amerikaanse zoetwaterkreeften, muskusratten, brulkikkers, canadese ganzen, halsbandparkieten, chinese kraaien, amerikaanse meerval en nog wat meer van dit soort invasieve exoten leuk vinden.
Men vind ze mooier, groter, beter, lekkerder dan de inheemse soorten.
Overigens hebben imkers hier ook een handje van. Alle mogelijke drachtplanten worden van over de hele wereld hier naartoe gehaalt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten