Jasper,
Ik vind het een mooie observatie die goed is neergezet.
Ik houd wel van eerlijkheid.
Ik heb de indruk dat sommigen meer lezen dan ze begrijpen.
Bij mij is het net andersom geloof ik,ik begrijp meer dan wat ik kan schrijven.
Ik heb grote moeite mijn gedachten op papier begrijpelijk en logisch uiteen te zetten en heb hier al meer dan 12 jaar last van.Ik ben in feite een Beta en géén Alfa.
Ondanks misschien de wat pietluttige stukjes kost het me vaak veel tijd om dit neer te zetten.
Vaak gaat het mij zoals je hebt opgemerkt alleen om het punt en hoop dat om de rest kan worden gelachen .
Vergeet niet,één zin schrijven op het forum vult zowieso iets van 10 regels beeld.
Om nog even verder volstrekt onnodig beeld te vullen:
Je hoeft me niet te vertellen dat ik me niet gedraag zoals anderen,dat weet ik en ben ook niet van plan dat te veranderen,daar komt de betweter weer

ik vind dat het forum dit ook wel kan gebruiken.
Als je me beter zou kennen begrijp je dat denk ik ook wel.Ik probeer wel: elke keer mijn stukjes zo begrijpelijk mogelijk neer te zetten,maar vergeet alsjeblieft niet dat mijn hersens grote moeite hebben om creatief met het geschreven woord om te gaan alhoewel dit misschien niet zo lijkt.
(Dit stukje kostte me ongeveer 35 minuten en ben van mening dat het nog steeds niet helemaal strookt met wat ik wil zeggen,maar moet er zelf ook maar even tevreden mee zijn)
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=VrehDfkazO0[/youtube]