Net 30 bio wafeltjes gesmolten.... eens zien of ze die lusten...
Ik zal een s3 verschillende wafels inhangen en zien wat het snelst uitgebouwd wordt...
Gedaan met insmelten voor dit jaar

Wat schattig dat iedereen zijn eigen idee heeft over electriciteit.Fay schreef:Ik heb de luxe van een laboratorium voeding. DIe kan ik helemaal instellen zodat hij precies zo snel gaat als ik wil.... ik heb een persoonlijke voorkeur voor 10V 2A![]()
Perfect ingesmolten draden
Oh, bij ons op de TU Delft liepen toch wel meer vrouwen rond hoor... en ze lopen er nog. Nieuwe! Ze blijven komen. Als je er rond gaat rijden kan je ze in het wild spotten.alfa vulgaris schreef:
Ik sta helemaal perplex als er een dame is die met exacte wetenschap aankomt.
Tis een beetje algabraisch goochelen en dan kom je er wel uit.
Ik houd het maar bij citeren geloof ikFay schreef:in het wild spotten.![]()
JackC schreef:bedankt goeiemoggel voor je "deskundig"advies. Bij mij is het ook al heel wat jaren geleden dat ik mijn laatste natuurkunde les had, daarom ga ik maar liever af op echte deskundigen (v/m). Ik dacht ook dat ik slim bezig was met mijn zeer goedkope trafo, maar de uitgang is wel 400m en 1 mA langs het hart schijnt dodelijk te zijn. Neem een pool onbeschermd in je rechterhand en de andere in je linker en je bent zelf het inoxdraadje, met je hart in het centrum. dan helpt je helm je niet meer, ook gordels en airbag zijn dan waardeloos; rubber handschoenen zouden je kunnen helpen. Verbeter me als ik het fout zeg, Fay.
groet,
Jack
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast