Welke functie??mooi te laat....JP zeker dat die functie uit het forum is gehaald.
Het was duidelijk even trending topic:).
Welke functie??mooi te laat....JP zeker dat die functie uit het forum is gehaald.
Voorheen was het zo dat als ik ergens op reageerde en een ander forumlid sneller met een reaktie kwam er een melding kwam dat dit was gebeurt en werd die reaktie ook getoond.Jelte Pieter Dijkstra schreef:Welke functie??
alfa vulgaris schreef:![]()
Voorheen was het zo dat als ik ergens op reageerde en een ander forumlid sneller met een reaktie kwam er een melding kwam dat dit was gebeurt en werd die reaktie ook getoond.Jelte Pieter Dijkstra schreef:Welke functie??
Ik moest dan nogmaals bevestigen om mijn eigen reaktie te plaatsen.
Deze functie lijkt weg te zijn en ik meen mij te herinneren dat een aantal weken geleden jij hier een opmerking over hebt geplaatst dus neem ik aan dat de beheerders mede door jouw toedoen deze functie hebben verwijderd.
Klopt! ![]() |
Je zou de doodsoorzaak bijvoorbeeld zo kunnen uitsplitsen:nhl_bit schreef: Ik heb de resultaten van de monitor '09/'10 en '10/'11 er nog eens bijgepakt en van de precentages “verdwijnziekte” schrik ik toch wel.
In '09/'10 is 26% van de dode volken (n=828) gestorven door onbekende oorzaken en 74% door “CCD” (een combinatie die in '10/'11 wordt uitgesplitst in koninginnenproblemen+verdwijnziekte).
In '10/'11 is 47% van de dode volken (n=2777) gestorven door onbekende oorzaken, 15% door koninginnenproblemen en 38% door “verdwijnziekte”.
Dat percentage "verdwijnziekte" vind ik onwaarschijnlijk hoog. Ik denk dat deze categorie nog verder uitgesplitst moet worden naar doodsoorzaak; bijvoorbeeld een vermoeden van ernstige varroa besmetting, “spuitschade”, of “andere oorzaak”.
Het gaat om een vermoeden en als je het niet weet vul je toch gewoon onbekende oorzaak in.Oude Essink schreef:knap hoor als je in staat bent zo gedetaileerd de oorzaak van jouw bijenverlies vast te stellen.
Kun je uitleggen Jaap wat jij denkt dat jouw bijenhouderij zo succesvol maakt?Jaap v.Popering schreef:De laatste tien jaar heb ik niet meer wintersterfte gehad dan enkele procenten
Ik was op 6 Nov 2004 precies op tijdalfa vulgaris schreef:Kun je uitleggen Jaap wat jij denkt dat jouw bijenhouderij zo succesvol maakt?Jaap v.Popering schreef:De laatste tien jaar heb ik niet meer wintersterfte gehad dan enkele procenten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten