Jaap v P
Ja en vanavond op ZEMBLA was het toch we héél duidelijk dat hij niet zuiver op de graad is met zijn verklaringen.Jelte Pieter Dijkstra schreef:Er wordt flink ingehakt op Blaqueriere...
Weet jij toevallig hoeveel volken ik per jaar verkoop voor de bestuiving ????alfa vulgaris schreef:
Je zou toch zeggen dat je ieder jaar je aantal volken minstens moet kunnen verdubbelen.![]()
.
Ik zou ook de conclusies als overtrokken willen bestempelen en teveel op de man/instituut gericht. Ik vind bovendien dat de toon van de gehele uitzending nogal pro-bestrijdingsmiddel (in oorzakelijke zin) is en te weinig genuanceerd. Ik vind het ook een beetje flauw om een zo'n klein onderzoeksgroep/-discipline op zijn wetenschappelijke output aan te vallen.Alles in dit programma is een beetje waar, maar de conclusies rondom Wageningen en het Ministerlie van ELI (Landbouw) vind ik veel te snel getrokken.
Zou het mogelijk zijn om de uitzenders van Zembla uit te nodigen om een kijkje te komen nemen bij een Imker die de bijensterfte wel onder controle heeft .???? mij heb je .Wilfred schreef:
Wie helpt er mee een positief programma over de bijenhouderij te maken?
Wilfred
Dat onzuivere op de graad zou ik zeker niet willen beweren. Welcome in Science Roger. De halve wetenschappelijke wereld wordt zo langzamerhand gefinancierd door bedrijven (met belangen). Vlaanderen heeft zelfs een heel fundingsysteem daarvoor opgezet: IWT.Ja en vanavond op ZEMBLA was het toch we héél duidelijk dat hij niet zuiver op de graad is met zijn verklaringen.
Hoe kan het anders, als je gesponsord wordt door de chemische industrie,wat hier duidelijk is aangetoond, dan kan je geen eerlijk oordeel geven.Je kan je broodheer toch niet aanklagen .
Maar goed, bij jullie staan ze nu toch al iets verder met hun aanklacht dan bij ons in België.
groetjes
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten