Welke bedoel je Jaap?En het was deze opmerking waar ik mijn vraagtekens bij zette.
Vr. gr.
Welke bedoel je Jaap?En het was deze opmerking waar ik mijn vraagtekens bij zette.
Volgens mij kan dat niet de bedoeling zijn. Dan zou je in theorie een brij van berichten krijgen met dezelfde topic.Je kunt toch een nieuw onderwerp starten, mag je de naam helemaal zelf kiezen.
Hoi Hennie,JP
Die lange titels zijn voor de archieffunctie ondingen. Op welke woorden wil je zoeken om iets terug te vinden? devies: geef nauwkeurig, maar zo kort mogelijk (met één woord is het meest ideale (bindmaterialen) aan waarover het item gaat; ga je een ander onderwerp introduceren: begin een nieuw item!!
"bescheiden advies"" hennie oes
Oude Essink Berichten: 2198Geregistreerd: 18 nov 2000 00:00
Hennie,Oude Essink schreef:Het wordt een beetje een geneuzel; ik ga maar weer eens aan het werk.
De meerderheid van die die berichten schrijven, of van alle deelnemers? Start een poll zou ik zeggen.Jelte Pieter Dijkstra schreef:Er schijnt blijkbaar niet echt draagvlak te zijn voor een aanpassing. Wat mij betreft besluit de meerderheid. Dat is prima. Zo werkt dat op een democratisch forum!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten