Ik heb 4 verschillende typen Kirchainers (of mss wel 5). DAAR WORD IK NU PAS SCHIJTZIEK VAN MENEER ALFA

De handigste zijn met losse uitneembare voerbak of het ouder type met houten wandje. Die leeggekomen plaats kun je dan met raatjes opnieuw vullen en dan krijg je geen wildbouw en het is het volkje iets robuuster (en kan meer bijtjes kweken).
Dit jaar ga ik ook voor het eerst de opzetstukjes gebruiken. Die staan al 5 jaar te wachten op gebruik

Verder zal ik het uitproberen om ze op het prgramma van 55 graden te doen. Probleem is dat ik zeer duurzame verf heb gebruikt (geen muurfverf die ook door velen wordt toegpast! maar mat opdroogt). Ik vraag me af dat mijn verf goed blijft hechten met 1 uur 55 graden vaatwaseer of toch hier en daar beschadigt . Maar ik zal er 1 insteken en dan weet ik het. Lekker proper.....
Ik vandaag allemaal oude overhead sheetjes mee kunnen nemen om de kirchanes af te dekken. Deze werden weggegooigd en kosten dus niks. Ik wilde eigenlijk wat anders...robuuster plastic, maar dit voldoet ook en is mooi transparant. Je kunt hier ook diepvrieszakjes voor gebuiken.
gr.