Foto's plaatsen op dit forum is en blijft een uiterst frustrerende ellende. Hoe krijg ik die kleutefeuteu nou toch opdat-het-opperwezen-mij-naar-de-hel-zende wat kleiner in beeld?
Maar ter zake. Op de foto zie je een moerrooster op een workmate liggen. Er ligt een tenthamer bovenop en wat stukken ijs uit een emmer ter decoratie, om te laten zien dat het vriest.
Vorig weekend kwam ik op een idee. Zoals je weet worden was en propolis bij vorst zeer broos en breekbaar. Het vroor dat het kraakte, dus met alle was en propolis aan mijn roosters was dat dus het geval. Ik dacht eerst, ik zet de staalborstel erop, dan zijn ze zo schoon, maar het lukte toch niet zo goed, ondanks al die broosheid en breekbaarheid. En toen kwam het idee. Ik liep mijn schuurtje in en pakte een tenthamer. Ik begon vervolgens op de roosters te hameren. Dat gaf een flink kabaal, maar binnen tien minuten waren al mijn roosters mooi schoon. Ik weet dat ze nog veel schoner kunnen, maar ze worden toch weer vuil, dus schoon genoeg voor hergebruik lijkt me ruim voldoende.
Ha! Is dit een idee of wel!
Groet,
Bart