Toch maar eens even reageren:Ik heb een vraagje, ik ga mijn eerste kast kopen en zie complete kasten met 2 broedkamers en 2 honingkamers en complete kasten met 2 broedkamers en 1 honingkamer.
De kast komt bij mij thuis te staan. heb ik dan in eerste instantie 2 honingkamers nodig of is één voldoende??
Hierboven staat de oorspronkelijke vraag van KJvS....en vervolgens krijgt hij (of zij) van allerlei mensen (vast en zeker goed bedoelde) raadgevingen
over wat hij (of zij) het beste kan aanschaffen. De één zegt 1 broedkamer, de ander zegt 2, wéér een ander zegt koop een honingkamer...
Daarnaast gaan mensen aan de vraagsteller uitleggen waarom ze dit beter vinden dan dat, óf ze gaan het aan elkáár uitleggen...
Verwarring verwarring....
Ik snáp dat allemaal wel, die verschillende meningen en zo... maar dit is precies hetzelfde waar ik in het begin op dit forum ook tegenaan liep:
Je krijgt een lading meningen voorgeschoteld en dan weet je éigenlijk nog niet wat je moet...
Op één of andere manier heb ik dan toch een beetje de gedachte: uiteindelijk word je als beginner overgoten met mogelijkheden, en je moet je
dan zelf maar uitzoeken wat voor jou de beste oplossing is...........
Groet, Paul