Vorige week de laatste geoogst en op de groenteveiling afgeleverd , de grond wordt nu weer gereed gemaakt voor de teelt van bloem en groentezaden .HeHo schreef:
Hoezo net weg.
Jaap v P
Vorige week de laatste geoogst en op de groenteveiling afgeleverd , de grond wordt nu weer gereed gemaakt voor de teelt van bloem en groentezaden .HeHo schreef:
Hoezo net weg.
Wat je zegt ben jezelf.Jaap v.Popering schreef:Jomme en Alfa
Als ik jullie was zou ik mij eens volledig laten informeren in plaats van deze stemmingmakerij hier neer te schrijven , zelfs producten op water telen doet men hier al 40 jaar .
Jaap v P
Ik ben gisteren op een Bijenmarkt geweest . daar vertelde mij iemand dat de bijensterfte in Nederland deze winter waarschijnlijk op minder dan 10 % uit zal komen . Dan zou natuurlijk het volgende probleem zich aandienenJaap v.Popering schreef:Zou het ook mogelijk kunnen zijn dat deze lente er al minder verdwijn ziekte zal zijn . De reden hiervoor is dat ik denk dat er meer aandacht geschonken is aan de besrtijding van de varroa .Bart de Coo schreef:. Want vanaf het moment dat het verbod van kracht is, mogen wij aannemen dat het percentage wintersterfte spectaculair afneemt.
![]()
Jaap v P
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 5 gasten