Kom mensen, lees eens wat en denk eens na voordat je iets opschrijft.
Groet,
Bart
Ik denk goed na Bart de Coo. Lees zelf eens wat en denk zelf eens na:Kom mensen, lees eens wat en denk eens na voordat je iets opschrijft.
Dan beperk ik me even tot dit: Mensen die reageren op dit forum aanspreken met teksten als: "denk eens na voor je reageert" vind ik niet kunnen.Ik beperk me even tot de punten die je noemt. De NBV leidt de cursusleiders op en bewaakt de kwaliteit door middel van een commissie. Het Bijenhuis zou duurder zijn, omdat het vaak betere spullen verkoopt. Dat heb ik van Vorstman, dus voor details verwijs ik je naar hem. Je kunt hem bellen. Hij staat je graag te woord, ook met andere vragen trouwens. Daarvoor betalen wij hem. Vergeet niet dat alle bijenbedrijven hun spullen betrekken van dezelfde producenten. Als het Bijenhuis dezelfde spullen wil verkopen als een ander, dan kan dat. Maar daar kiest Vorstman dus niet altijd voor en daar heeft hij kennelijk zijn redenen voor.
Een zeer belangrijke functie van de NBV waar je wel erg gemakkelijk aan voorbij gaat, dat is het vele lobby- en promotiewerk waarvan je gratis zou meeprofiteren als je geen lid zou zijn. En ja, daarvoor moet veel vergaderd worden en dat doe je natuurlijk niet in een cafeetje.
@Paul67 Enig idee wat het verschil is tussen een vereniging en een stichting ?Paul67 schreef:Beter plan:
-Maak van NBV een stichting.
Ja Willem. Ik heb in het bestuur gezeten van een vereniging en heb jarenlang jeugd- en jongerenwerk gedaan in een stichting.@Paul67 Enig idee wat het verschil is tussen een vereniging en een stichting ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten