JP, dit zijn foto's die mensen op hun eigen website hebben geplaatst, en die niet meer beschikbaar zijn. 99,9% van alle foto's van recente crashes zijn hersteld.Jelte Pieter Dijkstra schreef:Jammer dat al die afbeeldingen niet meer te zien. Daardoor gaat de leesbaardheid van de reactie een stuk achteruit.
@ Joost: ligt dat misschien aan het de crashes die het forum recent heeft gehad? Is het te verhelpen?
Koninginneroosters bij Segeberger
- Ewout
- Imker sinds: 2011
- Aantal volken: 10
- Bijenras(sen): Bastaard, Mellifera (P), Buckfast (F1)
- Contacteer:
Re: Koninginneroosters bij Segeberger
-
- Imker sinds: 2011
- Aantal volken: 10
- Bijenras(sen): Buckfast koninginnenteelt
- Contacteer:
Jp die plastic strips zitten erbij en nee het is niet die plaat met een gat in het midden het is een aparte lucht en vocht doorlatende plaat met een apart rooster eronder zodat de bijen die plaat niet stuk kunnen knagen. Als ik binnenkort weer naar de bijen ga maak ik wel een foto of filmpje ervan.
met vriendelijk groet,
Ferry Bantjes senior
Ferry Bantjes senior
- Jelte Pieter Dijkstra
- Imker sinds: 1998
- Aantal volken: 0
- Bijenras(sen): baastaard (mijn lievelingsbij), ca, bu
- Contacteer:
Die heb ik er natuurlijk niet bijgekregen!!!Jp die plastic strips zitten erbij en nee het is niet die plaat met een gat in het midden het is een aparte lucht en vocht doorlatende plaat met een apart rooster eronder zodat de bijen die plaat niet stuk kunnen knagen. Als ik binnenkort weer naar de bijen ga maak ik wel een foto of filmpje ervan.

JP