Natuurlijk . Ik zat met mijn gedachten bij een lezing van Dr Rijnhold Siede , een Duits Viroloog , en die had het de gehele dag over ; vieren .imker Marinus schreef:
Jaap, ik neem aan dat je met "vieren" virussen bedoelt?
Jaap v P
Natuurlijk . Ik zat met mijn gedachten bij een lezing van Dr Rijnhold Siede , een Duits Viroloog , en die had het de gehele dag over ; vieren .imker Marinus schreef:
Jaap, ik neem aan dat je met "vieren" virussen bedoelt?
Soms ze eens op.Jelte Pieter Dijkstra schreef:
----
Toch vind ik dat Romee zaken boven water heeft gekregen heeft met haar onderzoek.
gr.
Je maakt je er wel makkelijk af.Jelte Pieter Dijkstra schreef:@ Ad:
kijk in de laatste 6 jaargangen van Bijen. Genoeg artikelen.
En hier schrijf je ;Jelte Pieter Dijkstra schreef:@ Ad:
kijk in de laatste 6 jaargangen van Bijen. Genoeg artikelen.
JP wat betekent dat nou weer "dat jij haar adem niet (meer) kan ruiken is daaraantoe" ?????Jelte Pieter Dijkstra schreef:Jaap,
dat jij haar adem niet (meer) kan ruiken is daaraantoe (wat mij betreft houd je je neusvleugels even onaangespannen), maar spreek wel voor jezelf. Ik vind niet dat ze de imkerij op het verkeerde been heeft gezet. Ik hoor dat jou alleen roepen.
gr.
Zie berichten Texelse bijen.Wanneer ik haar adem ruik heb ik al genoeg . Zij heeft willens en wetens de Nederlandse Imkerij jaren op het verkeerde been gezet met betrekking op de verdwijnziekte ( denk even aan nosema seranae ) .
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten