Gaf het alleen maar even aan, dat het goed blijf zitten op de makelaar omdat het vrij grof en zwaar werk is, voor de makelaar.Een boor van b.v. 60 cm. doorsnee en 20 meter lang kan veel slijtage veroorzaken.
Toch hier klein beetje uitleg.
Schroefmortelpalen, in plaats van heipalen. Worden te plekken gemaakt door een avegaarboor de grond in te boren en dan door de boor, hole buis van binnen, vol te pompen met beton. IJzer er in en je kunt dan de fundering er op plaatsen. Om een gebouw, brug of geluisdwal er op te bouwen.
martin
Kleur vliegplank
Moderator: Hans van der Post.
-
- Imker sinds: 2010
- Aantal volken: 2
- Bijenras(sen): Buckfast
- Contacteer:
Re: Kleur vliegplank
Afgelopen weekend heb ik mijn splinternieuwe kast geschilderd, bosgroen want hij komt in het bos te staan 
Voor de vliegplank ben ik eens door mijn voorraad oude verfblikken gegaan, ik kwam onderandere oranje tegen. Is oranje een geschikte kleur, of zit dit te dicht bij rood en zien de bijen dat niet?

Voor de vliegplank ben ik eens door mijn voorraad oude verfblikken gegaan, ik kwam onderandere oranje tegen. Is oranje een geschikte kleur, of zit dit te dicht bij rood en zien de bijen dat niet?
- buzzer
- Imker sinds: 2011
- Aantal volken: 7
- Bijenras(sen): carnica.....en lookalikes
- Contacteer:
Re: Kleur vliegplank
Prachtig onderwerp, het zou volgens mij nog mooier zijn als er FOTO'S bij zouden staan. Maakt zo'n onderwerp veeeeeeel leuker. 

Alle begin is (bij) zonder honing.