tikkeltje filosoof, enz.
Ik wil een heel leuk grapje
maken, maar ik vraag eerst aan je toestemming. Het slaat op mij en jou.

Moderator: Hans van der Post.
Mmm, waarom sluit het bijenvolk alles af zeker van boven. Bijenvolken in een holleboom doen het uitstekend!vdiesveld schreef:
Als je die olie op het hout gebruikt heb je een goed doorlaatende laag voor vocht van binnenuit. Van buiten af een beschermende laag voor regen. Wordt veel gebruikt bij redceder hout. Zelf heb ik een paar kasten van die houtsoort en het werkt perfect. Om de drie a vier jaar een nieuw laagje op kwasten.Maatschap Hankel schreef:En gekookte lijnzaadolie?
Denk dat onze B3 wat onderzoek had moeten doen over lijnzaadolie = lijnolie.bee-tree schreef:[........]Hankel, ik redeneer als volgt: er mag geen olie geloosd worden in ons milieu. Dus geen frituurolie via W.C. of aanrecht. Tankstations hebben speciale voorzieningen moeten treffen om benzine(olie) op te vangen die bij het tanken lekt bij de benzinedop. Ik heb ergens gelezen dat enkele druppels olie op 'n vijvertje een heel dun laagje vormt dat geen zuurstof door laatwaardoor de onderwaterdieren stikken. Op grond daarvan denk ik dat lijnolie de kast wel waterafstotend maakt, maar ondoorlaatbaarvoor gassen.[...................]
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten