Nou Freek,Freek schreef:Hoera,
Nou maar met mijn poten eraf blijven en invoeren dat ding heb ik als ie goed uitwinterd volgend jaar een volk met een P moer.
Freek
dat is heel mooi en ben ik ook weer blij alleen ben ik nu wel een klant kwijt

Nou Freek,Freek schreef:Hoera,
Nou maar met mijn poten eraf blijven en invoeren dat ding heb ik als ie goed uitwinterd volgend jaar een volk met een P moer.
Freek
dat vind ik hier op de schooltuin en andere plaatsen met kinderen nou de moeilijkste vraag om te beantwoorden.Santtu Pikkarainen schreef:Zaterdag kinderen en bezoekers van het Dushihuis in Ellecom verteld over de bijen. Erg leuk om te doen en wat een geweldige vragen kunnen kinderen toch stellen! (Hoe gaan bijen trouwen).
Hahahahaha!!! Ik heb netjes verteld over de bruidsvluchten en dat de moer met meerdere darren paart om de genen van meerdere volken te krijgen en zo gezondere nakomenlingen te krijgen.semar schreef:dat vind ik hier op de schooltuin en andere plaatsen met kinderen nou de moeilijkste vraag om te beantwoorden.Santtu Pikkarainen schreef:Zaterdag kinderen en bezoekers van het Dushihuis in Ellecom verteld over de bijen. Erg leuk om te doen en wat een geweldige vragen kunnen kinderen toch stellen! (Hoe gaan bijen trouwen).
Niet omdat het zo moeilijk is maar een flink deel van de schoolen zijn hier 'zwarte' schoolen en daar valt het verhaal niet zo goed als je verteld:
"niks trouwen ze gaat een paar dagen de sloerie uithangen en laat zich door 15 tot 20 verschillende kerels pakken'.![]()
Dát spesifieke onderdeel is dan wat lastig als je niet weet wat de school wel en niet als gevoegelijk of de jeugd verpestend vind.
ten slotte ben ik de gast op de schooltuin, en je staat tegenwoordig zo bekend als oversekste maniak!
ongewenste intimiteiten en wat als niet.
Vriendelijke groet
Semar(Dominique)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast