https://www.youtube.com/watch?v=X76aLPT-rv0Hans van der Post. schreef:Bee3 heb je de link van dat you tube filmpje ?bee-tree schreef: [..................]Ik voel me volstrekt veilig. Wat 'n verschil met die wandelaarster in het Slochterbos(?) die met haar hond binnen een afstand van 1 meter 'n hoornaarnest op 2 meter hoogte in een holle wilg , passeerde. Zij en haar hond zijn als ongenode gasten de laan uitgestuurd door de Hoornaars. Zie het you tube filmpje van
RadioTV Noord. Dat is weer antireclame. Al maakt de vrouwelijke boswachter duidelijk dat je niet zo dicht
een hoornaarnest of ander wespennest met 'n hond moet passeren, de angst voor Hoornaars wordt weer gevoed en
in stand gehouden.. In sommige streken van Nederland ontbreken ze. Dat heeft niet met bestrijding te maken maar met
oecologie.Zj.
Hallo Hans, Wedde heeft zo net de link voor mij opgezocht en geplaatst. Bedankt Wedde.
Ik denk dat je dit filmpje met verbazing en onbegrip zult bekijken. Wedde noemde het gezeur.
Als ikzelf de boswachter was geweest, was ik niet zo rustig gebleven als de sympathieke Siddebuurster bosbewaakster.
Ik maak haar bij dezen 'n compliment voor haar optreden. Ik zou graag kennis met haar willen maken, onder andere om
mijn attitude te verbeteren, opdat het meer rendement afwerpt voor de natuurbescherming. Zjef