Dat geef je zelf aan Ewout:Ewout schreef:Knap dat jij weet hoe ik imker Alex![]()
Aan de moer van Hennie ligt het niet en zoals je zelf aangaf....jij hebt geen dracht onderbreking(het zelfde als hier dus !)....CONCLUSIE :JOUW MANIER VAN IMKEREN IS DE BEPERKENDE FACTOR !!!Ewout schreef:Bart, ik heb 1 'renpaard' van Hennie Kroese, maar die doet het niet opvallend beter dan de bastaardvolken

Hoe je ze blijkbaar beperkt weet ik niet,daarvoor zou ik vanaf het moment van uitwinteren tot nu alles wat je hebt gedaan moeten kunnen zien,zodat ik weet waar het verbeterd kan worden.
Even ter vergelijking...de spaarkast in mijn tuin heeft vandaag weer een broedkamer met uitgebouwde ramen onder de 2 aanwezige volle broedkamers met honing gekregen en ik heb weer 2 ramen met verse nectar uit de bovenste broedkamer onder het rooster,omgeruild met 2 lege uitgebouwde ramen,die nu in het midden van de laatst geplaatste broedkamer zitten.
De Spaarkast staat nu dus op 6 broedkamers en als het weer niet al te slecht wordt de komende week,zal de laatst geplaatste broedkamer ook weer aardig vol zitten volgend weekend.
Dit alles met een 2013 super moertje van Hennie