Oeioei Hans, bij mij ging na 50 lentes bijna alles veel beter, en was het de eerste keer schrikken als ik de eendagslarfjes zag die zo groot waren als een tennisbal via de loep die mijn echtgenote nu mist in de badkamer....Hans van der Post. schreef:Marc weet niet je leeftijd maar zo rond de 40 lentes zijn de eitjes en eendags larve "onzichtbaar" geworden is mijn ervaring.

Toen ik deze had aangekocht was ze gemerkt en had ze al mooi gesloten broed, - vond deze toen wat klein - , maar nu is ze mooi en groot geworden, en makkelijk te vinden, ook zonder brilletje ...Hans van der Post. schreef: Heb je de nieuwe F1 moer wel gezien?

Het volkje stond op twee bakken, waarvan ik vandaag alle bezette ramen naar de bovenste kamer heb gebracht en de onderste oude kamer, alsook oude ramen heb ik vervangen door nieuwe ( wilde gewoon iets doen, en dacht dat een beetje rommelen in de kast eventueel beterschap zou kunnen brengen )Probeer dit: zet het volk krap en ga het inwinteren kijk wat er gebeurd.
Aangezien alles nu in de bovenste kamer bevind, kan ik de onderste kamer verwijderen, of toch zo laten nu alles in de bovenste kamer samen zit ?
Groetjes
Marc