Dat heb ikJelte Pieter Dijkstra schreef:Gek ikke wel. Mss moet je een facebookaccount hebben.

Dat heb ikJelte Pieter Dijkstra schreef:Gek ikke wel. Mss moet je een facebookaccount hebben.
Hoi Joselito,joselito schreef:BertXXL schreef: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theaterDe door jou gevolgde link kan zijn verlopen of de pagina is wellicht alleen zichtbaar voor een doelgroep waarin jij niet bent opgenomen.
Kan deze pagina dus niet openen
je kan hier ook gewoon foto's posten. Klik op bijlagen, bestanden toevoegen en voeg de foto toe.BertXXL schreef: Ja ik geef de linkjes naar de facebook pagina bijenhouden.nl omdat deze website vereist dat je linkjes plaatst van foto's. Op deze manier is het een stukje makkelijker voor mij.
Als ik het goed begrijp draai je de ramen vanonder open. Daardoor loopt de honing naar beneden en zal dan via een constructie in het buisje terecht komen en naar buiten lopen. Of zie ik dat verkeerd?Jelte Pieter Dijkstra schreef:-Wat doet die draad daarboven?
Dat is wel heel negatief Semar. Ik denk dat dit wel eens opmaat kan zijn voor een idd een automatische oogstmachine.jeetje waar jullie zin in hebben.
ik vind het maar een draak van een idee, volgens mij absolut niet prakties.
na de automatische melkmachine de automatisch imker???
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten