Enquete documentaire bijen

Deze rubriek is bestemd voor berichten, die niet in de andere rubrieken passen.
Plaats reactie
Nolan Kuipers
Contacteer:

Enquete documentaire bijen

Bericht door Nolan Kuipers »

Goedemiddag!

Ik doe samen met twee groepsgenoten, Mandy Fransz en Maria Lafuente Lechuga, een project voor Silence of the Bees (zet zich in voor bijen). Wij gaan een documentaire maken over de bijen, op dit moment zitten wij in de onderzoeksfase. Om een leuk mogelijke documentaire te maken hebben wij input nodig van zo veel mogelijk mensen die zich inzetten voor de bijen. Of dit nu dagelijks is, of af en toe, dat maakt niet uit, wij zijn gewoon op zoek naar leuke verhalen.

Wij hebben een enquete opgesteld en we vroegen ons af of u deze enquete voor ons zou willen invullen. Als u het wilt kunt u mij de antwoorden mailen (om privé redenen bijvoorbeeld) of gewoon reageren op dit bericht. Het duurt maar een paar minuutjes :be8:

De enquete

Uw naam:
Leeftijd:
Beroep:

1. Wat is uw relatie met betrekking tot bijen?

2. Wat is uw motief om betrokken te zijn bij de bijen?

3. Hoe zou u uw kennisniveau omschrijven met betrekking tot bijen?

4. Heeft u wel eens een documentaire over bijen gezien?

A. Zo ja: wat was de reden hiervoor?

B. Zo nee: waarom niet?

5. Van alle informatie die u ontvangt over bijen, krijgt volgens u te weinig aandacht (kan positieve of negatieve informatie zijn)?

6. Wij gaan een documentaire maken over bijen; wat zou u interessant vinden of graag willen zien in deze documentaire?

7. Welke aspecten maken een documentaire goed volgens u?

8. Er bestaan al vrij veel documentaires over bijen. Meestal gaan deze over de manier waarop ze leven en de problematiek rondom de bijen. Wat denkt u dat er nog valt te vertellen over de bijen?

Als wij achteraf nog vragen hebben, zouden wij dan contact met u op mogen nemen?

Telefoon:
E-mail:

Als u nog vragen, ideeën of suggesties voor ons heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

Nolan Kuipers
+31643186212
nolankuipers@hotmail.com

Heel erg bedankt voor uw medewerking!

Nolan Kuipers, Mandy Fransz, María Lafuente Lechuga
ErikS
Imker sinds: 2004
Aantal volken: 12
Bijenras(sen): Buckfast.
Contacteer:

Re: Enquete documentaire bijen

Bericht door ErikS »

Jullie hebben mijn reactie per mail ontvangen.

Kun je de achtergrond toelichten?

Wanneer zou dit project gaan lopen?
Ik vraag dit omdat het bijenseizoen nu de volkuitbreidingsfase ingaat, is een heel interessante tijd en jammer mocht je die missen.

grtz,

erik.
Plaats reactie