We zoeken allemaal wel eens ons geheugen af naar een belangrijk feitje over imkeren, irritant en tijdrovend. Of kijken op een blaadje met aantekeningen, gescheurd en onder de vingerafdrukken met propolis.
Oplossing! Er is een A4 beschikbaar met de meeste relevante imkerfeiten verzamelend, stevige kaart, geplastificeerd.
In principe de WerWannWas.Original kaart van Pia Aumeier door Ben Som de Cerff en mezelf vertaald in het nederlands en aangepast aan de nederlandse raammaten.
Zie http://de-vlinder-en-go.nl/hobby%20imke ... %20spirit/ voor details. (Er is ook een jaarcalender beschikbaar op de site met de imker handelingen per maand ingedeeld.)
Voor vragen en opmerkingen houden we ons graag aanbevolen.
Mvg,
Erik.
Imkeren op A4-formaat.
-
- Imker sinds: 2015
- Aantal volken: 6
- Bijenras(sen): Carnica P en F1
- Contacteer:
Re: Imkeren op A4-formaat.
"Imkeren op A4-formaat"
Ik dacht even dat je mijn laatste knutsel-projekt bedoelde, ik heb onlangs een paar kleine kastjes gemaakt van afvalhout dat ik nog had liggen.
Voor reservevolkjes / afleggertjes.
Kastje is 208x273mm, ongeveer zo groot als een A4. Zal straks even paar meer foto's plaatsen in apart topic
Ik dacht even dat je mijn laatste knutsel-projekt bedoelde, ik heb onlangs een paar kleine kastjes gemaakt van afvalhout dat ik nog had liggen.
Voor reservevolkjes / afleggertjes.
Kastje is 208x273mm, ongeveer zo groot als een A4. Zal straks even paar meer foto's plaatsen in apart topic
-
- Imker sinds: 2004
- Aantal volken: 12
- Bijenras(sen): Buckfast.
- Contacteer:
Cool, meer foto's 
De titel met A4 slaat uiteraard op het formaat kaart maar is een zinsnede die typisch is voor de bijenteelt.
Welke raammaat heeft jouw kastje?
grtz
erik.

De titel met A4 slaat uiteraard op het formaat kaart maar is een zinsnede die typisch is voor de bijenteelt.
Welke raammaat heeft jouw kastje?
grtz
erik.
-
- Imker sinds: 2015
- Aantal volken: 6
- Bijenras(sen): Carnica P en F1
- Contacteer:
http://www.bijenhouden.nl/phpbb/viewtop ... 79#p197779
Meer foto's !
Raampjes zijn een half simplex broedkamer raam. Maar dan een 1cm lager, zodat ik er 2 aan een lange toplat kan binden.
Meer foto's !
Raampjes zijn een half simplex broedkamer raam. Maar dan een 1cm lager, zodat ik er 2 aan een lange toplat kan binden.