Hoi Marc,
Ik heb de kast gekocht: als het goed is, krijg ik m deze week per post toegestuurd.
Enig idee waar ik de benodigdheden voor een zacht prijsje kan kopen?
Gr. Chris
Broed stoven(Broedkast)
-
- Imker sinds: 2015
- Aantal volken: 9
- Bijenras(sen): Carnica
- Contacteer:
Re: Broed stoven(Broedkast)
Ondertussen pb gehad van mij , maar tevens ook hier mijn reactie op uw voorstel van een thermostaat
Ben een beetje wantrouwig tov de nauwkeurigheid van de thermostaat die u voorstelde, maar normaal moet dit lukken![]()
Zoals ik reeds schreef is een relais niet nodig als de ventilatie altijd mag draaien, maar is keuzes maken
Indien u wenst dat de ventilatie samen met de verwarming aangaat, dan is een omron relais zoals deze meer dn voldoende http://www.aliexpress.com/store/product ... 02713.html
Groetjes
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid
- cklander
- Imker sinds: 2015
- Aantal volken: 21
- Bijenras(sen): Carnica Sklenar/Buckfast -Beebreed 55-38
- Contacteer:
Re: Broed stoven(Broedkast)
Beste Marc,
Ik heb vandaag de thermostaat ontvangen. Afgelopen maandag kreeg ik de broedstoof binnen, dus we kunnen beginnen
Ik heb zojuist via Tapatalk geprobeerd om je foto's te sturen van de thermostaat, maar dat is me (denk ik) nog niet gelukt: ze staan in de map POSTVAK UIT bij het forum, dus ik weet niet of deze (al) bij jou zijn aangekomen.
Kun je mij anders via een PBtje je mailadres sturen? Dan stuur ik ze via mail... dat is misschien makkelijker.
Alvast bedankt!!!
groetjes Chris
Ik heb vandaag de thermostaat ontvangen. Afgelopen maandag kreeg ik de broedstoof binnen, dus we kunnen beginnen

Ik heb zojuist via Tapatalk geprobeerd om je foto's te sturen van de thermostaat, maar dat is me (denk ik) nog niet gelukt: ze staan in de map POSTVAK UIT bij het forum, dus ik weet niet of deze (al) bij jou zijn aangekomen.
Kun je mij anders via een PBtje je mailadres sturen? Dan stuur ik ze via mail... dat is misschien makkelijker.
Alvast bedankt!!!
groetjes Chris