Insgelijks sterkte Astrid. ZjefAstrid Schoots schreef:sterkte Zjef, ik ben ook net aan de antibiotica tegen teken, brrr

Insgelijks sterkte Astrid. ZjefAstrid Schoots schreef:sterkte Zjef, ik ben ook net aan de antibiotica tegen teken, brrr
Jan verbeter de wereld, begin bij jezelf. Jij moet maar "door de ZURE appel heen bijten.J.R. schreef:B3,
Hoe moet ik dat nu weer plaatsen ?
Jan
bee-tree schreef:Ik heb liever wat meer. Er moet wel actieve stof zijn!
Bij Hive Clean gaat het met name om het stimuleren van het poetsgedrag bij bijen Zjef.bee-tree schreef:P.S. Blijkbaar houden zich in Houthalen geen Ixodessen op of ze drinken er Palliter.
Was dat niet voor Bienenwohl waar ze dit beweerden?FrancA schreef:bee-tree schreef:Bij Hive Clean gaat het met name om het stimuleren van het poetsgedrag bij bijen Zjef.
Volgens Joselito behoort jouw eerste zin bij Bienenwohl . Wil je dat evenFrancA schreef:
Bij Hive Clean gaat het met name om het stimuleren van het poetsgedrag bij bijen, Zjef.
Bij gebruik van iets sterkers gaan de mijten idd eerder dood - en ook een groot aantal bijen -
maar de bijen leren daar weinig van !
Behalve dan misschien dat 'die man met die kap' - of zonder kap - best gevaarlijk kan zijn en
dan smerige giftige stoffen uitscheidt
.
Bienenwohl heb ik nooit gebruikt, Hive Clean geeft in de folder een stimulerend effect aan op het poetsgedrag.joselito schreef:Was dat niet voor Bienenwohl waar ze dit beweerden?FrancA schreef:bee-tree schreef:Bij Hive Clean gaat het met name om het stimuleren van het poetsgedrag bij bijen Zjef.
Bij Bienenwhohl beweerden ze dat ook. Ik vraag me af hoe ze dat zienFrancA schreef:Bienenwohl heb ik nooit gebruikt, Hive Clean geeft in de folder een stimulerend effect aan op het poetsgedrag.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten