Tegen jou durf ik het wel te zeggen, Jelte.
Jij staat open voor tips. Twee jaar geleden plaatste jij het topic "TIPS". Helaas is dat verdronken
onder duizend topics waarin alleen maar gevraagd werd om tips te geven.

Tegen jou durf ik het wel te zeggen, Jelte.
Jij staat open voor tips. Twee jaar geleden plaatste jij het topic "TIPS". Helaas is dat verdronken
onder duizend topics waarin alleen maar gevraagd werd om tips te geven.
Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden. filmpje??Alex Mönch schreef:Mannen ik ben er al uit met het vergroten van de ingang....moet alleen ff naar een bouwmarkt voor de juiste materialen.
Dank voor het meedenken.
Beter kijken en op de tijd en plaats waar ze vliegen.Dutchman schreef:Vandaag vroeg ik me af hoe het komt dat er zo weinig bijen zijn.Ik bedoel daarmee bijen om ons heen en in de tuin, in de velden. Ik heb wel een idee hoe dat komt maar dat ligt nogal gevoelig bij de overheid want ik heb daar kritische vragen over gesteld. Het valt gewoon op dat er weinig bijen, hommels en vlinders zijn. Kan iemand hier op dit forum mij hierop wél een antwoord geven?
Nou ja ... ik weet niet hoor maar ik kijk niet minder naar dit soort dingen dan ik altijd al deed. Met dit antwoord kan ik dus helemaal niets.A.A. Staals schreef:Beter kijken en op de tijd en plaats waar ze vliegen.Dutchman schreef:Vandaag vroeg ik me af hoe het komt dat er zo weinig bijen zijn.Ik bedoel daarmee bijen om ons heen en in de tuin, in de velden. Ik heb wel een idee hoe dat komt maar dat ligt nogal gevoelig bij de overheid want ik heb daar kritische vragen over gesteld. Het valt gewoon op dat er weinig bijen, hommels en vlinders zijn. Kan iemand hier op dit forum mij hierop wél een antwoord geven?![]()
ad staals
Op onderstaand veld komen er hommels en solitaire bijen voldoende . Er moet wel dracht zijn om deze te kunnen waarnemen .Dutchman schreef:[
Nou ja ... ik weet niet hoor maar ik kijk niet minder naar dit soort dingen dan ik altijd al deed. .
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 2 gasten