Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Laat maarJaap v.Popering schreef:Dan zou ik dat maar gaan doen .Dutchman schreef:
Het is niet zo dat ik bijen zoek,.
Wanneer ik bijen wil fotograferen in een gewas waarvan ik zeker weet dat zij in foerageren , moet ik zelfs nog zoeken .
Een tip.....Ga in een gewas vijf minuten stil staan , en kijk enkele meters van je af het gewas in , zij verwijderen zich van mensen .
Het kwartje is wel gevallen ....maar wij houden van de waarheid .Dutchman schreef:
Laat maarVolgens mij valt het kwartje hier niet
Als je van de waarheid houd dan steek je je kop niet in 't zandJaap v.Popering schreef:Het kwartje is wel gevallen ....maar wij houden van de waarheid .Dutchman schreef:
Laat maarVolgens mij valt het kwartje hier niet
Dat de overheid experimenteert dat staat vast. Gelukkig zijn er steeds meer mensen die dit inzien. Oók is bekend waarmee de overheid experimenteert. Vandaar dus dat ik hier een balletje opgooide of jullie als imkers de laatste jaren een verandering constateren.tomer schreef:of misschien experimenteert de overheid bij u in de buurt, waardoor er daar minder bijen, hommels en vlinders te zien zijn...
Dutchman schreef:Dat de overheid experimenteert dat staat vast. Gelukkig zijn er steeds meer mensen die dit inzien. Oók is bekend waarmee de overheid experimenteert. Vandaar dus dat ik hier een balletje opgooide of jullie als imkers de laatste jaren een verandering constateren.tomer schreef:of misschien experimenteert de overheid bij u in de buurt, waardoor er daar minder bijen, hommels en vlinders te zien zijn...
Mee eens, geen idee wat imkers nou hebben aan die vage complottheorie.Hans van der Post. schreef:Dutchie vertel eens wat wil je nu hier de matten uitkloppen? Vraag me af of je wel imker bent. Je profiel is bijzonder duister. Eigenlijk horen jou opmerkingen in de rubriek Kroegverhalen thuis.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast