Waar heeft u deze gekocht dan?Ik heb 4 soorten segeberger en die van Pieterse is de beste, en door de 35 mm raamafstand ook dikwandiger.
Mvrgr
P
Moderator: Hans van der Post.
Waar heeft u deze gekocht dan?Ik heb 4 soorten segeberger en die van Pieterse is de beste, en door de 35 mm raamafstand ook dikwandiger.
Het zou best kunnen. Als ik goed begrijp, hebben de Paradise Honey kasten voor verschillende maten ook echt verschillende ontwerpen. De kasten die ik op Youtube en op plaatjes zie (specifiek de British National kasten) zijn voor zover ek kan zien niet telescopisch, maar jij heeft een echt exemplaar, dus mischien zie ik het fout.Cor Van Pelt schreef:Samel schrijft: Niet telescopisch! Wat bedoel je daar mee?
De Finse kast heeft randen die in elkaar passen.
Wil ik ook graag weten.Paul67 schreef:Waar heeft u deze gekocht dan?Ik heb 4 soorten segeberger en die van Pieterse is de beste, en door de 35 mm raamafstand ook dikwandiger.
De kast kocht ik bij een bedrijfje in Groningen maar dat is al weer opgeheven.Paul67 schreef:Excuus, de vraag was bedoeld voor Dirk Blanken.
Mvrgr
P
Hallo Cor,Cor Van Pelt schreef:Ik weet niet of the vraag:Waar koop je die" voor mij bestemd is,of niet! Ik kocht mijn kast direct van de fabriek in Finland.
Mijn ramen zijn gedeeltelijk PIERCO.Dat is plastiek uit America. En een deel normale americaanse "Shallow" ramen."Shallow",of ondiepe ramen worden heel veel gebruikt,vooral door oudere imkers.Veel meer "rug vriendelijk"dan die diepe kasten!
Ik begrijp echt niet waarom jullie met allerlei kasten en ramen werken. Ja,eigenlijk begrijp ik het wel:een ondernemer ziet een gat in markt!!En als op YouTube kijkt zie dat in Europa bijna elk land een ander soort kast heeft dan de buurman! Mijn ramen zijn 480 mm lang,van oor tot oor.Het raam is 448 mm lang.en 158mm diep(inc.boven en onder raam gedeelte). Ik kijk niet op een halve mm hier en daar!!
Nouw,snap"t iet???
Groeten uit Alberta.
Cor Van Pelt
Dit thread is begon door Paul67 (niet door Cor). Paul67 is op zoek naar simplex kunststofkasten.Dirk Blanken schreef: Hallo Cor,
Ik dacht te lezen dat jij op zoek was naar simplex kunststofkasten nee dus...
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 9 gasten