ola, Jelte-Pieter het onderzoek loopt nog steeds, hoelang nog dat weten we niet hé.Jelte Pieter Dijkstra schreef:Het is oorverdovend stil omtrent het hele probleem.

MVG CP
ola, Jelte-Pieter het onderzoek loopt nog steeds, hoelang nog dat weten we niet hé.Jelte Pieter Dijkstra schreef:Het is oorverdovend stil omtrent het hele probleem.
Daar staat in dat ze overgeschakeld zijn op Afrikaanse was?joselito schreef:Een verslag dat ik toevallig onder ogen kreeg.
http://konvib.be/konvib/konvib-download ... -2016.html
Als u een bewijs hebt van de aankoop, en nog netjes in de verpakking zit .... ik heb mijn was gekocht bij een regionaal verkooppuntje van het bijenhof , dus geen bewijsje , en de was zit reeds in mijn kasten......... ( heb enkel de verpakkingen nog , maar blijkbaar volstaat dit niet )tomer schreef: Ik vraag mij af wanneer de slechte was eindelijk mag omgeruild worden.
chaussie schreef:als dit 100% natuurlijke bijenwas is dan ga ik een partijtje inslaan, voor de zekerheid maar even aan meneer aldi gevraagd ...
En, wat was hun antwoord?chaussie schreef: Een zeer nette mail ontvangen van de aldi van de afdeling quality, zouden meer bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten