9 aangeblazen,nu 9 gesloten

Als je maar niet gestoten hebt, dan heb je snotdoppen.Alex Mönch schreef:Gisteren even snel de aangeblazen doppen gecontroleerd.
9 aangeblazen,nu 9 geslotenen gelijk maar kooitjes geplaatst om inbouwen te voorkomen.
Dan kun je ze beter in de kooi laten uitlopen, en de grootste er uit zoeken.Alex Mönch schreef: Omdat het de eerste keer voor mij was,moet ik ook afwachten of ze allemaal wel van goede kwaliteit zijn.(leeftijd larven misschien voor sommige voor mooi iets te oud en dan kleinere moertjes ? )
Kroese schreef:Dan kun je ze beter in de kooi laten uitlopen, en de grootste er uit zoeken.Alex Mönch schreef: Omdat het de eerste keer voor mij was,moet ik ook afwachten of ze allemaal wel van goede kwaliteit zijn.(leeftijd larven misschien voor sommige voor mooi iets te oud en dan kleinere moertjes ? )
Als je doppen in die Mini's hangt zie je niet wat je weg brengt.
Ook als je ze doorlicht, kun je al wel een beetje zien hoe groot ze zijn.
Dan kun je ze ook meteen merken, zeker handig om te weten of je met de goeie koningin te doen hebt.Alex Mönch schreef:Kroese schreef:Dan kun je ze beter in de kooi laten uitlopen, en de grootste er uit zoeken.Alex Mönch schreef: Omdat het de eerste keer voor mij was,moet ik ook afwachten of ze allemaal wel van goede kwaliteit zijn.(leeftijd larven misschien voor sommige voor mooi iets te oud en dan kleinere moertjes ? )
Als je doppen in die Mini's hangt zie je niet wat je weg brengt.
Ook als je ze doorlicht, kun je al wel een beetje zien hoe groot ze zijn.
Dat ga ik doen het uitlopen in de kooitjes en dan selecteren,ja veiliger zo ...bedankt![]()
Zal met een pipet wat honing in de bodem van de kooitjes aanbrengen.
Kroese schreef:zometeen, na de koffie hebben ze lang genoeg gebromt.![]()
Dan ga ik overal een maagdelijke Jk inblazen.
pfffffffcroy schreef:Kroese schreef:zometeen, na de koffie hebben ze lang genoeg gebromt.![]()
Dan ga ik overal een maagdelijke Jk inblazen.
Hoezo inblazen ????
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten