Naast de imkerswiki ook een vegan wiki.
Naast de imkerswiki ook een vegan wiki.
Mooi om eens te lezen, wat veganisten over imkers te vertellen. Deze academisch geschoolde veganiste doet een poging om in mijn ogen, op een lieve manier toch te vertellen hoe gemeen imkers wel niet zijn. Je zou het bij-na geloven.
Vooral het brandmerken van de koning vond ik een vondst op zich. Maar er zijn wel meer zaken, waar ik dit "nieuwe mensenras" mij smakelijk heeft doen lachen.
https://veganwiki.nl/a/Honing
Vooral het brandmerken van de koning vond ik een vondst op zich. Maar er zijn wel meer zaken, waar ik dit "nieuwe mensenras" mij smakelijk heeft doen lachen.
Re: Naast de imkerswiki ook een vegan wiki.
De schrijver heeft niet goed zijn huiswerk gedaan. Was misschien wel een stageopdracht[emoji23]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Fish
- Imker sinds: 2014
- Aantal volken: 14
- Bijenras(sen): Bastaard/Carnica
- Contacteer:
Ik hoef het jullie natuurlijk niet te vertellen, maar bijen slaan ook wel eens méér honing op dan ze in een winter verbruiken. Als ik dit nu heel voorzichtig uit de kast haal, de bijen er vanaf fluister, en het vervolgens (geslingerd of als raathoning) als vegan-honing verkoop? Uiteraard verder niks terugvoeren of koninginnen merken of wat dan ook. Prijzen ergens in de richting van Manuka honing. Ik zie het wel zitten.
- Hans van der Post.
- Moderator
- Imker sinds: 1962
- Aantal volken: 4
- Bijenras(sen): F1 carnica VSH
- Contacteer:
Neen, dat is dikke foei! Die arme diertjes hebben met zweet op hun lieftallige kopjes al die honing bij elkaar gescharreld. Het is van hun.Fish schreef:Ik hoef het jullie natuurlijk niet te vertellen, maar bijen slaan ook wel eens méér honing op dan ze in een winter verbruiken. Als ik dit nu heel voorzichtig uit de kast haal, de bijen er vanaf fluister, en het vervolgens (geslingerd of als raathoning) als vegan-honing verkoop? Uiteraard verder niks terugvoeren of koninginnen merken of wat dan ook. Prijzen ergens in de richting van Manuka honing. Ik zie het wel zitten.
Stoute imker je mag niet stelen.

Ze heeft wel ervaring hoor:
Bijles geven
StudentsPlus Bijlessen
december 2012 – november 2013 1 jaar
Bijles geven
StudentsPlus Bijlessen
december 2012 – november 2013 1 jaar
- Hans van der Post.
- Moderator
- Imker sinds: 1962
- Aantal volken: 4
- Bijenras(sen): F1 carnica VSH
- Contacteer:
De schrijfster van dit artikel.Hans van der Post. schreef:Wie heeft ervaring?
-
- Imker sinds: 1965
- Aantal volken: 30
- Bijenras(sen): Westerwolds landras
- Contacteer:
Waaruit leid jij af, Nyckle, dat de auteur een veganiste is en geen veganist ?nyckle schreef:Mooi om eens te lezen, wat veganisten over imkers te vertellen. Deze academisch geschoolde veganiste doet een poging om in mijn ogen, op een lieve manier toch te vertellen hoe gemeen imkers wel niet zijn. Je zou het bij-na geloven.
Ook al ben ik geen veganist, ik gun het veganisme bestaansrecht en vind
het artikel knap geschreven, dus boeiend en overzichtelijk en in goed Nederlands
en goed gedocumenteerd en verlucht, enz.
Ik geef het artikel een hoog waarderingscijfer.

Dat is niet zo moeilijk om dat te achterhalen hoor. De dame heeft het artikel gesigneerd, met een link naar haar profiel.bee-tree schreef:Waaruit leid jij af, Nyckle, dat de auteur een veganiste is en geen veganist ?nyckle schreef:Mooi om eens te lezen, wat veganisten over imkers te vertellen. Deze academisch geschoolde veganiste doet een poging om in mijn ogen, op een lieve manier toch te vertellen hoe gemeen imkers wel niet zijn. Je zou het bij-na geloven.
Ook al ben ik geen veganist, ik gun het veganisme bestaansrecht en vind
het artikel knap geschreven, dus boeiend en overzichtelijk en in goed Nederlands
en goed gedocumenteerd en verlucht, enz.
Ik geef het artikel een hoog waarderingscijfer.Abejas-árbor
Citaat uit de veganwiki: Eerste versie geschreven door Desirée Weijs, Masterstudent Sustainable Business and Innovation bij Universiteit Utrecht.
Daar desirée een meisjesnaam is en de foto op haar profiel er toch echt wel uitzie als dat van een vrouw, ben ik overtuigd dat het door een dame is geschreven