Ja, Niek die ken ik welJaap v.Popering schreef:Je moet in je buurt ik dacht van in Maasland eens naar de oude beroeps imker gaan en een babbeltje mee gaan maken ....Nico v/d Drift .imker Marinus schreef:. Ik had toen nog geen bijen.

Ja, Niek die ken ik welJaap v.Popering schreef:Je moet in je buurt ik dacht van in Maasland eens naar de oude beroeps imker gaan en een babbeltje mee gaan maken ....Nico v/d Drift .imker Marinus schreef:. Ik had toen nog geen bijen.
Jazeker ....dat was in de beginperiode van deze ziekte .imker Marinus schreef:[. Heeft ook een keer heel veel volken verloren.
Wat een onzin !!Keijmel schreef: en je volgend jaar waarschijnlijk voor het eerst in 6 jaar géén hommelvolkje treft...
Volslagen onzin! Het is duidelijk dat je je hersenspinsel in deze topic verspreid! Hier is niets van waar. Hoeveel hommelnesten wil je hebben?Keijmel schreef: En begin je toch met het houden van honingbijen weet dan wel dat deze de concurrentie met de hommels in jouw tuin (en die in de tuinen van de buren) aangaan en je volgend jaar waarschijnlijk voor het eerst in 6 jaar géén hommelvolkje treft...
Ja beste ik weet beter en zie meer dan jou "wetenschap"! Weet niet waar je deze kennis vandaan haalt. Kom eens kijken en tel de hommelnesten in mijn directe omgeving van mijn bijenvolken.Keijmel schreef:Hans van der Post: "Het is duidelijk dat je je hersenspinsel in deze topic verspreid! Hier is niets van waar."
Er is zelfs wetenschappelijk onderzoek naar gedaan.
Weet jij het soms beter?
Poeh, ik hoop dat we het gezellig kunnen houden. Zal mijn best doen mijn mening zo respectvol als mogelijk onder woorden te brengen.Hans van der Post. schreef:Ja beste ik weet beter en zie meer dan jou "wetenschap"! Weet niet waar je deze kennis vandaan haalt. Kom eens kijken en tel de hommelnesten in mijn directe omgeving van mijn bijenvolken.Keijmel schreef:Hans van der Post: "Het is duidelijk dat je je hersenspinsel in deze topic verspreid! Hier is niets van waar."
Er is zelfs wetenschappelijk onderzoek naar gedaan.
Weet jij het soms beter?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten