Dat betekend niet dat er geen stearine zuur in verwerkt is . Ik dacht dat er bij minder dan 5 % geen merkbare schade optreed . Bovendien bouwen zij ook de sjoemelwas ook keurig uit ....enkel gaan de larven er dood van .Camilio schreef: . Heb nu raat in de volken hangen die aan de hand van die test sjoemelwas zou zijn. Geen hagelschot en ze bouwen het keurig uit.
Kunstraat wordt niet graag uitgebouwd
Moderator: Hans van der Post.
-
- Imker sinds: 1960
- Aantal volken: 4
- Bijenras(sen): bastaard
- Contacteer:
Re: Kunstraat wordt niet graag uitgebouwd
Ik heb ook wel gehoord dat kunstraat van 100% paraffine geen schade oplevert. Maar dat blijft gesjoemel. Kunstraat hoort zuiver bijenwas te zijn. Daarom heeft zelfbouw mijn voorkeur ookal levert dat minder honing op
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
- Imker sinds: 2017
- Aantal volken: 8
- Bijenras(sen): Carnica
- Contacteer:
Daarom gaf ik ook aan dat er geen Hagelschot is.Jaap v.Popering schreef:Dat betekend niet dat er geen stearine zuur in verwerkt is . Ik dacht dat er bij minder dan 5 % geen merkbare schade optreed . Bovendien bouwen zij ook de sjoemelwas ook keurig uit ....enkel gaan de larven er dood van .Camilio schreef: . Heb nu raat in de volken hangen die aan de hand van die test sjoemelwas zou zijn. Geen hagelschot en ze bouwen het keurig uit.