Bedankt Maarten.
Ik wens je een leuk weekend.
Moderator: Hans van der Post.
Bedankt Maarten.
Dit schreef ik een paar dagen geleden. Het is dus een "foute"= darrenbroedigen moer.Hans van der Post. schreef: ↑ma 20 apr 2020, 11:37Soms heel soms kan een moer zich vergissen.
Als in een werksters broednest met grote regelmaat tien twintig darrencellen op een raam is het geen vergissing meer.![]()
Fish heeft mijn inziens als eerste bij het zien van de eerste foto in het eerste
Wat ik op de foto's zie is dat het geen darren broederige moer is( foto 1 is darrenbroed foto 2 is gedeeltelijk werksterbroed) maar gewoon een slecht bevruchte moer die niet of nooit voldaan zal hebben. Het verwonderd me eigelijk dat de bijen die zelf al niet proberen te vervangen hebben. Dus zoals hiervoor al gezegd deze moer is waardeloos en dient direct vervangen te wordenTomthepirate schreef: ↑za 25 apr 2020, 01:50 Ik heb probeert wat duidelijke foto's te maken. Voor mij ziet dit niet normaal uit, het is het enige volk waar bij de ramen zo uit zien.Screenshot_20200425-004911_Gallery.jpgScreenshot_20200425-004857_Gallery.jpg
Hans,Hans van der Post. schreef: ↑za 25 apr 2020, 12:24 Primus wat is het verschil tussen een darrenbroedigen moer en een moer die slecht is bevrucht?
De uitkomst is wat op de foto te zien is.
Simpel de moer moet uit het volk zoals ik al eerder schreef.
Gebruikers op dit forum: michel b en 9 gasten