Imkers en corona
- JanvdR
- Imker sinds: 1986
- Aantal volken: 3
- Bijenras(sen): Apis Mellifera Collinghorst
- Contacteer:
Imkers en corona
Het schijnt dat er uit China berichten komen dat daar geen enkele imker besmet is. Reden om in Duitsland te onderzoeken of bijengif helpt tegen het virus. https://www.bienenjournal.de/news/coron ... -covid-19/
Een klein beetje warmte kan zoveel goed doen! De zon is hierin onovertroffen maar wij kunnen, als we willen, een beetje helpen en wie wil dat niet?
-
- Contacteer:
Re: Imkers en corona
Jan,
super interessant! Hou ons alsjeblieft op de hoogte van ieder snippertje info op dit gebied. Wat zal het heerlijk zijn om, als longpatiënt, niet meer zo streng ieder contact met mijn medemensen hoeven te mijden.
Hoe is het eigenlijk in Nederland gesteld? Zijn er al Nederlandse imkers die het hebben gehad?
Els
super interessant! Hou ons alsjeblieft op de hoogte van ieder snippertje info op dit gebied. Wat zal het heerlijk zijn om, als longpatiënt, niet meer zo streng ieder contact met mijn medemensen hoeven te mijden.
Hoe is het eigenlijk in Nederland gesteld? Zijn er al Nederlandse imkers die het hebben gehad?
Els
-
- Imker sinds: 1957
- Bijenras(sen): carnica
- Contacteer:
In Nederland is er een imker aan gestorven.
ad staals
ad staals
-
- Imker sinds: 2014
- Aantal volken: 2
- Bijenras(sen): Carnica
- Contacteer:
Maar die is misschien nooit gestoken ?
Corona en imkers
In Duitsland zijn onderzoekers bezig te kijken of imkers door hun bijensteken minder last of zelfs geen Corona zouden krijgen.
Nu ben ik benieuwd of er imkers bij jullie bekend zijn die Corona hebben of hebben gehad.
Er blijken nauwelijks imkers in oa China die Corona kregen.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Nu ben ik benieuwd of er imkers bij jullie bekend zijn die Corona hebben of hebben gehad.
Er blijken nauwelijks imkers in oa China die Corona kregen.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Laatst gewijzigd door oldtimer op vr 17 jul 2020, 09:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp samengevoegd
Reden: Onderwerp samengevoegd