Het probleem is dat gemeente zou moeten ingrijpen met goed advies of werkwijze en niet toelaten dat met willekeurige kankerverwekkende stof in midden van menselijke populatie daarmee wordt bespoten .... En dan nog enkele malen totdat alles dood is .... Boer zegt dat hij rekening houd dat opnieuw gezaaid zou moeten worden ..moet je denken
Het is duidelijk dat geen sprietje en ook geen diertje op het veld en in de beurt zal overleven .
Stuk land is van boer maar gemeente heeft landje naast ong. 500 m2 waar ik ook gevraagd had om te mogen staan met mijn bijtjes.
Probleem is dat gemeente niet in goed gesprek met boer kan komen en ook volgens mij niet in staat is grote van deze ramp zien aankomen en ook niet af te handelen .
Het is duidelijk dat een deskundige impuls en misschien begeleiding aan gemeente gegeven moet worden en ze helpen met de boer samen voor algemene belang een ander oplossing te vinden.
Gewoon een klas van de tuinbouw opleiding uitnodigen ….. of een ander niet zwaar chemisch oplossing toe te passen is uitstekende suggestie. Ook omdat na bespuiten toch alles opgeraapt en verbrandt moet worden .
Ik wil boer niet leven lastiger maken en ook niet ondankbaar zijn dat mijn volken op zijn land staan en ik weet dat gemeente niet alleen uitkomt om niet te zeggen dat ze nog niet weten dat een ramp aan voorbereiden is.... maar.....
Kan iemand of
meerdere mensen , gemeente of secretaresse van burgemeester bellen en naïef vragen .....hebben ze een rampen plan en is hij nodig in geval dat een oppervlakte van 5000 m2 , in hun gemeente bespoten word met glyfosfaat .
En onherkenbaar telefoon nummer gebruiken zodat niet morgen in alle kranten verschijnt … imkers voortijdig waarschuwen gemeente voor ecologische ramp . Wie doet dat . Ik ben benieuwd wat gemeente terug zegt .