Aansluitende gedachte vinden over BD Imkeren.

Deze rubriek is aangemaakt om van gedachten te wisselen over BD imkeren
Bee Licious
Contacteer:

Re: Aansluitende gedachte vinden over BD Imkeren.

Bericht door Bee Licious »

Ik maak mijn conclusie.

BD-Imkers hebben de behoefte om speciale betekenis te geven aan het houden van bijen en gebruiken vermoedelijk oude rituelen om een soort speciale vriendschap te verkrijgen. Er is een duidelijke doelstelling en wens, maar dat word verhuld in een speciaal gekopieerd jasje. Het idee is verder ook prima en er moet een diepere betekenis worden gegeven aan het handelen. Wat mij betreft kun je dan net zo goed zeggen dat je een romantiek met de vrijmetselarij hebt en daar hoef je je niet voor te schamen. Ik ben daar dus eerlijk in en vind mijn eigen weg naar verlichting.

Met enige moeite achterhaal je dan wel wie wat wil en doet, niet erg en ingewikkeld. Je kunt gewoon dan beter open en eerlijk zijn i.p.v. sublieme hints geven. Dat komt bij mij over alsof we op de basis school zitten en een beetje onderontwikkeld zijn.

Voor wat ik kan vinden en heb opgezocht kom ik tot de conclusie dat BD-Imkeren een beetje wannabee gebeuren is. https://www.youtube.com/watch?v=0VK3JYZ4keU Ik zou dus niet weten waarom je geheimzinnig moet doen om je kast speciaal te openen in een ritueel. Ik heb daar helemaal geen moeite mee en doe het ook, maar heb vermoedelijk geen speciale geluiden of gebeden, ik heb gewoon een sterke eigen persoonlijke belevenis daarbij. Ik kan dat zien als de vrijmetselaar die het licht aan of uit doet.

Ik vind het wel heel mooi, maar sta dan gewoon achter wat je voelt. :lol:

D-Block & S-te-Fan - Ghost Stories
"Joining the buzz, it's the hyve's mind at work! 🐝"
Plaats reactie