Van de verenigingscontributie gaan ca. 2 kwartjes per jaar naar het Forum. Die 2 kwartjes kunnen ook op andere manieren geind worden.
Ik ben op laatste open dag lid geworden van de ANI
tegen een contante betaling van 12€.'i.
houdbaarheidstermijn van een vereniging
- maartenkleijne
- Moderator
- Imker sinds: 1974
- Aantal volken: 3
- Bijenras(sen): bastaard
- Contacteer:
- Jelte Pieter Dijkstra
- Imker sinds: 1998
- Aantal volken: 0
- Bijenras(sen): baastaard (mijn lievelingsbij), ca, bu
- Contacteer:
Re: houdbaarheidstermijn van een vereniging
Ik vind 60 euro eigenlijk best wel veel voor de bijenhoudersvereniging. Bovendien moet ik ook nog eens contributie betalen voor de plaatselijke vereniging 10 euro. Wat heb ik er an?
Een maandblad en idd dit forum. De rest kan om mijn part gestolen worden of laat me wat genuanceerder uitdrukken: daar zie ik minder van terug. Bij een sterke contributievrehoging kan het zo zijn dat ik me dan alleen ga abbononeren op het manadblad en voor de rest bekijk het maar.
jp
En Els, je kan toch niet menen dat het bestuur zou bezuinigen op het enige groeiende onderdeel van hun vereniging
Een maandblad en idd dit forum. De rest kan om mijn part gestolen worden of laat me wat genuanceerder uitdrukken: daar zie ik minder van terug. Bij een sterke contributievrehoging kan het zo zijn dat ik me dan alleen ga abbononeren op het manadblad en voor de rest bekijk het maar.
jp
En Els, je kan toch niet menen dat het bestuur zou bezuinigen op het enige groeiende onderdeel van hun vereniging
- Jan Kruit
- Imker sinds: 1970
- Aantal volken: 50
- Bijenras(sen): Carnica
- Contacteer:
Volgens mij is het zo dat de ALV de contributie vaststeld.
De genoemde bedragen zijn dus nog helemaal niet zeker.
Even afwachten dacht ik zo.
Met vriendelijke Imkersgroet
uit het "hoge Noorden"
Jan Kruit
http://www.kruit-marga-jan.tmfweb.nl
De genoemde bedragen zijn dus nog helemaal niet zeker.
Even afwachten dacht ik zo.
Met vriendelijke Imkersgroet
uit het "hoge Noorden"
Jan Kruit
http://www.kruit-marga-jan.tmfweb.nl
- Hans van der Post.
- Moderator
- Imker sinds: 1962
- Aantal volken: 4
- Bijenras(sen): F1 carnica VSH
- Contacteer:
Geplaatst door jveldik : Lidmaatschap van de ANI is als in het goed heb €25,--. Dus.......
grinnik:D grinnik:D Driekwart van de ANI leden zijn ook lid van de VBBN= NBV..........dus! ?
Ik vind het gezeur! Een lidmaatschap met een vereniging achter je -regio - afdelingen enz.. kosten geld. Niemand doet iets gratis zelfs bijen kosten geld[:p]. een bestuurslid zal voor een keer zijn reiskosten niet declareren maar bij zes keer in een jaar gaat dat ook in de papieren lopen. De verenigingskosten van de ANI zullen beduidend minder zijn dan van de NBV. Perslot zit de ANI in provincie Gelderland.
Hans
grinnik:D grinnik:D Driekwart van de ANI leden zijn ook lid van de VBBN= NBV..........dus! ?
Ik vind het gezeur! Een lidmaatschap met een vereniging achter je -regio - afdelingen enz.. kosten geld. Niemand doet iets gratis zelfs bijen kosten geld[:p]. een bestuurslid zal voor een keer zijn reiskosten niet declareren maar bij zes keer in een jaar gaat dat ook in de papieren lopen. De verenigingskosten van de ANI zullen beduidend minder zijn dan van de NBV. Perslot zit de ANI in provincie Gelderland.
Hans
-
- Imker sinds: 1996
- Aantal volken: 3
- Bijenras(sen): Carnica
- Contacteer:
Hans, je hebt helemaal gelijk!! Maar ik kon het niet laten