Onderscheiding Piet Jager

Tijdschriften, activiteiten, nieuw beleid, fusies, pr enz.
Plaats reactie
labrador
Contacteer:

Onderscheiding Piet Jager

Bericht door labrador »

Imkervereniging Putten mag terugkijken op een geslaagde dag. Afgelopen zaterdag 4 Augustus heeft de vereniging haar 90 jarig jubileum mogen vieren. Dit deed men bij Museumboerderij "Mariahoeve" gelegen aan de Kiefveldersteeg te Putten.

Twee leden van deze vereniging zijn onderscheiden door de Burgemeester van Putten. De heren Timmer en Jager waren de gelukkigen welke respectievelijk 34 en 33 jaar lid zijn van de Imkervereniging.

Daar "Buca-Piet" ook een beetje "de onze" is, hierbij wat foto's van de huldiging.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Piet, ik weet dat je dit leest, nog vele jaren Imkerschap gewenst en eens ophouden te zeggen dat je wilt stoppen......
Dat kun je toch niet!!!:D

Jaap
Wim Joosten
Erelid
Imker sinds: 2003
Aantal volken: 1
Bijenras(sen): bastaard
Contacteer:

Re: Onderscheiding Piet Jager

Bericht door Wim Joosten »

Prachtig! Gefeliciteerd Piet en natuurlijk ook gefeliciteerd Imkervereniging Putten.

Met vriendelijke groet,
Wim
Hans van der Post.
Moderator
Imker sinds: 1962
Aantal volken: 4
Bijenras(sen): F1 carnica VSH
Contacteer:

Bericht door Hans van der Post. »

citaat Jaap: Piet, ik weet dat je dit leest, nog vele jaren Imkerschap gewenst en eens ophouden te zeggen dat je wilt stoppen......
Dat kun je toch niet!!!
Jaap

Ik ondeschrijf nadrukkelijk de woorden van Jaap!
Hans
Piet Jager
Contacteer:

Bericht door Piet Jager »

Volkomen verrast, kregen een colloga imker en ik op het 90-jarig bestaan van onze imkersverenigng Putten door onze burgermeester met ambtsketen de gouden bij van de NBV opgespeld. Voortaan mogen we dus als 'drager van de gouden bij in de orde van de Nederlandse Bijenhouders Vereniging' door het leven gaan. Vaak gedacht, nooit verwacht, toch gekregen, maar 'adeldom' verplicht!

!Piet
Plaats reactie