Honey bee blues
Honey bee blues
Weet er iemand waar de australische documentaire te downloaden is?
Hij is op SBS australia uitgezonden in december met als onderwerp CCD en verdwijningen van bijen.
Jo
Hij is op SBS australia uitgezonden in december met als onderwerp CCD en verdwijningen van bijen.
Jo
Re: Honey bee blues
verse torrent via thepiratebay:
http://thepiratebay.org/search/Honey%20bee%20blues/0/99/0
grgr
Peter S.
http://thepiratebay.org/search/Honey%20bee%20blues/0/99/0
grgr
Peter S.
Met dank vorige week was er nog niks te vinden!
Nu kunnen we terug aan het werk;
Nogmaals dank
JO
Nu kunnen we terug aan het werk;
Nogmaals dank
JO
- wilde
- Imker sinds: 1980
- Aantal volken: 15
- Bijenras(sen): Bastaard
- Contacteer:
Hoe kun je deze film bekijiken of downloaden?
Ik ben niet op de hoogte van het gebruik van torrents. Ik weet niet wat het is. Ik krijg niets aan de praat. Hoe moet dat? Moet je eerst registreren?
Albert
Ik ben niet op de hoogte van het gebruik van torrents. Ik weet niet wat het is. Ik krijg niets aan de praat. Hoe moet dat? Moet je eerst registreren?
Albert
- rostohar
- Imker sinds: 1992
- Bijenras(sen): Buckfast
- Contacteer:
Albert,
Download eerst een Torrentprogramma, b.v. BitTorrent. Installeer dit.
Open Bittorrent.
Klik op de link van Peter en klik op het kleine groene pijltje onder de titel van de film.
Het downloaden van de film begint.
Henk Rostohar
Download eerst een Torrentprogramma, b.v. BitTorrent. Installeer dit.
Open Bittorrent.
Klik op de link van Peter en klik op het kleine groene pijltje onder de titel van de film.
Het downloaden van de film begint.
Henk Rostohar
- wilde
- Contacteer:
Bedankt Henk. Het lijkt te lukken. De download is nu bezig, maar 717MB duurt even. Ik zie nog wel begrippen waar ik ook niet van begrijp wat het zijn, bijv. seeds en peers, maar daar maak ik me maar niet druk over. Je zult uit mijn reactie begrijpen dat ik dit soort grotere downloads niet eerder deed. Voor langere films in het algemeen heb ik weinig belangstelling, vandaar.
Ook andere 'moderne' dingen ken ik overigens niet. Ik weet bijv. dat een i-pod en nog wat van dat soort apparaten bestaan, maar heb geen idee wat je ermee kan. Ga het me ook maar niet uitleggen. Mijn interessen liggen gemiddeld op andere terreinen, maar beperkte of geen kennis van dit soort dingen is dan wel eens lastig, maar niet onoverkomenlijk. Ik vraag het dan gewoon als ik de betreffende kennis nodig heb en krijg dan meestal een bruikbaar antwoord, zoals hier.
Albert
Ook andere 'moderne' dingen ken ik overigens niet. Ik weet bijv. dat een i-pod en nog wat van dat soort apparaten bestaan, maar heb geen idee wat je ermee kan. Ga het me ook maar niet uitleggen. Mijn interessen liggen gemiddeld op andere terreinen, maar beperkte of geen kennis van dit soort dingen is dan wel eens lastig, maar niet onoverkomenlijk. Ik vraag het dan gewoon als ik de betreffende kennis nodig heb en krijg dan meestal een bruikbaar antwoord, zoals hier.
Albert
- rostohar
- Imker sinds: 1992
- Bijenras(sen): Buckfast
- Contacteer:
Albert,
wat je krijgt is een AVI bestand. Als je in Windows Media Player alleen geluid hoort moet je even het programma Xvid downloaden en installeren. Daarna heb je beeld en geluid in Windows Media Player.
Henk Rostohar
wat je krijgt is een AVI bestand. Als je in Windows Media Player alleen geluid hoort moet je even het programma Xvid downloaden en installeren. Daarna heb je beeld en geluid in Windows Media Player.
Henk Rostohar
Albert,
ga naar http://www.videolan.org/vlc/ en download en installeer de laatste versie van VLC.
VLC speelt alles af, zonder dat je ooit extra's hoeft te installeren.
(speelt bijvoorbeeld ook iso's, dvd's, avi in rar of zip bestanden af, mp3, streams etc). Als vlc het niet kan afspelen, dan is het geen media bestand.
grgr
Peter S.
ga naar http://www.videolan.org/vlc/ en download en installeer de laatste versie van VLC.
VLC speelt alles af, zonder dat je ooit extra's hoeft te installeren.
(speelt bijvoorbeeld ook iso's, dvd's, avi in rar of zip bestanden af, mp3, streams etc). Als vlc het niet kan afspelen, dan is het geen media bestand.
grgr
Peter S.
- wilde
- Contacteer:
Wederom bedankt, want het avi-bestand gaf inderdaad alleen geluid. Mijn filmpjes uit een digitale camera hebben ook een avi-formaat, maar die worden door Mediaplayer of Realplayer direct opgepakt en correct met beeld en geluid afgespeeld. De techniek is kennelijk ingewikkelder dan ik eerst veronderstelde. Ik heb Xvid gedownload en geïnstalleerd en nu werkt het.
Het door Peter gelinkte programma zal ik ook nog eens uitproberen, maar voorlopig is het niet nodig. Vandaag weer heel wat geleerd.
Albert
Het door Peter gelinkte programma zal ik ook nog eens uitproberen, maar voorlopig is het niet nodig. Vandaag weer heel wat geleerd.
Albert
Knappe documentaire waar ik persoonlijk een slecht gevoel aan overhoud na het zien van de beelden van dat vernietigde woud. Waar zijn we toch mee bezig ???