Jaarvergadering en Honingkeuring ANI

Tijdschriften, activiteiten, nieuw beleid, fusies, pr enz.
Plaats reactie
DaanL
Contacteer:

Jaarvergadering en Honingkeuring ANI

Bericht door DaanL »

Algemene Ledenvergadering van de ANI in Het Blanke Schot te Uddel. Aanvang 13.30 uur. De vergadering is alleen toegankelijk voor leden en genodigden. De agenda is vermeld in Onze Bijen 5/2005 pag.5

Tevens Honingkeuring Inleveren honing tussen 12.30 en 13.30 uur. Zie Onze Bijen 5/2005 pag. 6.
DaanL
Contacteer:

Re: Jaarvergadering en Honingkeuring ANI

Bericht door DaanL »

Is prima ik zal de uitslag meedelen morgen of overmorgen rond deze tijd. Foto's weet ik niet of lukt, denk van wel maar hang me er niet aan op.
Lammert van Beek
Contacteer:

Bericht door Lammert van Beek »

DaanL schreef:
Algemene Ledenvergadering van de ANI in Het Blanke Schot te Uddel. Aanvang 13.30 uur. De agenda is vermeld in Onze Bijen 5/2005 pag.5

Als lid van zowel de VBBN als de ANI geniet ik elke keer weer van deze jaarvergadering. Dit jaar kwam het hoogtepunt aan het einde van de vergadering toen de burgemeester van Ede binnenkwam en de scheidende ANI-voorzitter Dick van Houwelingen de versierselen opspelde die verbonden zijn aan de Orde van Oranje Nassau. Dick maakt zich al lange tijd verdienstelijk voor imkerend Nederland. Hij was twaalf jaren voorzitter van de ANI en hij is een stuwende kracht binnen de Bedrijfsraad van de vijf imkersbonden, met name op het terrein van de gezondheidsbewaking van onze bijen.
Dick, van harte gefeliciteerd!

Lammert van Beek
DaanL
Contacteer:

Bericht door DaanL »

Zoals beloofd hier de foto's van de huldiging en het afscheid van Dick van Houwelingen. Tevens ook een foto van het afcheid van een zeer actieve secretaris, namelijk Henk Kok.

Afbeelding

Na het overdragen van de hamer aan Erik Beindorf krijgt Dick twee vogelboeken van de vereniging.

Afbeelding

Ook Henk Kok heeft afscheid genomen en krijgt een gouden pijp van de nieuwe 1e secrataris, Kleis Hensen. Tweede secretaris is Jan Peter Willemsen geworden

Afbeelding

Na het opspelden van de Ridderorde schudt burgermeester van Ede dick een hand

Afbeelding

foto's met dank aan Jan Peter Willemsen en Jaap Doornweerd
Plaats reactie