- Tieme
- Imker sinds: 2003
- Aantal volken: 25
- Bijenras(sen): Carnica (beebreed 55-2) en Buckfast
- Contacteer:
Het lijkt erop dat ik bepaalde mensen geen bericht kan sturen. Zelfs als deze mij een bericht hebben gestuurd. Hoe kan dit zijn?
- Wim Joosten
- Erelid
- Aantal volken: 1
- Bijenras(sen): bastaard
- Contacteer:
Re: mail
Hoe kom je tot deze gedachte? Blijft het bericht in Postvak Uit staan? Dat klopt dan, want het bericht gaat pas uit Postvak Uit wanneer de geadresseerde dit bericht leest.
Met vriendelijke groet,
Wim
Wim
- Tieme
- Aantal volken: 25
- Bijenras(sen): Carnica (beebreed 55-2) en Buckfast
- Contacteer:
Hallo Wim,
Zo kwam ik inderdaad op die gedachte (samen met het feit dat ik geen reactie kreeg).
Bij mijn gewone mail programma blijft het bericht in het postvak uit staan tot ie verzonden is. Dit werkt du iets anders.
Goed het te weten.
groeten,
Tieme
Zo kwam ik inderdaad op die gedachte (samen met het feit dat ik geen reactie kreeg).
Bij mijn gewone mail programma blijft het bericht in het postvak uit staan tot ie verzonden is. Dit werkt du iets anders.
Goed het te weten.
groeten,
Tieme
- dree
- Aantal volken: 4
- Bijenras(sen): bastaard
- Contacteer:
Beste Wim,
Ik heb zojuist een mailtje verstuurd via het forum naar een forumlid. Ik kan alleen niet zien of het verstuurd is. Het ging als volgt: bij een forumreactie de naam aanklikken, privebericht aanklikken, bericht schrijven en op bevestig klikken. Hoe kan ik zien of het gelukt is?
Bij voorbaat dank.
Vriendelijke groet,
Dree
Ik heb zojuist een mailtje verstuurd via het forum naar een forumlid. Ik kan alleen niet zien of het verstuurd is. Het ging als volgt: bij een forumreactie de naam aanklikken, privebericht aanklikken, bericht schrijven en op bevestig klikken. Hoe kan ik zien of het gelukt is?
Bij voorbaat dank.
Vriendelijke groet,
Dree
- Albert Stoter
- Contacteer:
dree schreef:Hoe kan ik zien of het gelukt is?
Het bericht staat in je eigen "Postbak uit" (o.a. te vinden via het gebruikerspaneel en dan het tabje 'Priveberichten'') totdat de geadresseerde het opent (dan verdwijnt het uit jouw "Postbak uit").