Hoe kan ik een peiling uitvoeren? Is deze mogelijkheid nog steeds paraat?
J.P.
Hoe kan ik een peiling uitvoeren?
- Jelte Pieter Dijkstra
- Imker sinds: 1998
- Aantal volken: 0
- Bijenras(sen): baastaard (mijn lievelingsbij), ca, bu
- Contacteer:
- Jelte Pieter Dijkstra
- Imker sinds: 1998
- Aantal volken: 0
- Bijenras(sen): baastaard (mijn lievelingsbij), ca, bu
- Contacteer:
Re: Hoe kan ik een peiling uitvoeren?
Ofcourse HvdP weet ik het adres van Romée, maar........... door velen is verzocht dat ik haar niet teveel belasten mag. "Ik moest (en heb) mijn stekeltjes ietwat bijvijlen." Daarom doe ik dergelijke vragen via het forum; dan hoeft Romée maar één maal te antwoorden op al die mensen die tevens een peiling willen uitvoeren.
J.P.: "Dat wordt straks een lekker opwarmertje voor de stemmerij in mei."
J.P.: "Dat wordt straks een lekker opwarmertje voor de stemmerij in mei."
-
- Contacteer:
Re: Hoe kan ik een peiling uitvoeren?
Dag J.P. en anderen.
Op de eerste plaats wil ik Jelte Pieter nog even op het forum bedanken voor je werk (letterlijk en figuurlijk) achter de schermen. Als wij over enige tijd een update van het forum te zien krijgen, dan kan ieder kiezen voor de taal waarin het forum te zien is. Voor bijna iedereen zal dat Nederlands zijn, voor een enkeling Engels, en voor een aantal mensen Fries. Voor die laatste groep heeft J.P. de vertaling gemaakt. Om misverstanden te voorkomen, de voertaal blijft gewoon Nederlands.
(wie wil zien hoe dat er uit ziet kan even kijken op
http://www.romeevanderzee.nl/Voorbeeld_ ... efault.asp )
Verder heb ik de afgelopen tijd enige onderhoudswerkzaamheden verricht. De "citaat-quote" functie bevatte een bug, die er nu uit is. Bovendien wordt de naam van de geciteerde + datum nu weergegeven.
Ook in de peiling funtie zit een ongerechtigheid sinds ik de menubalk heb toegevoegd. Als ik die opgelost heb, maak ik deze functie weer actief. Het is het eerste wat ik zal doen, en ik hoop het resultaat binnenkort te kunnen melden.
Een andere klus is het oplossen van sommige beeldvervormingen die zich op de webpagina's voordoen voor degenen die met een mac werken.
Aangezien ik het moet inpassen in mijn gewone werk hoop ik dat jullie begrijpen dat het niet vandaag al klaar is.
met weer een groet van,
Romée
Op de eerste plaats wil ik Jelte Pieter nog even op het forum bedanken voor je werk (letterlijk en figuurlijk) achter de schermen. Als wij over enige tijd een update van het forum te zien krijgen, dan kan ieder kiezen voor de taal waarin het forum te zien is. Voor bijna iedereen zal dat Nederlands zijn, voor een enkeling Engels, en voor een aantal mensen Fries. Voor die laatste groep heeft J.P. de vertaling gemaakt. Om misverstanden te voorkomen, de voertaal blijft gewoon Nederlands.
(wie wil zien hoe dat er uit ziet kan even kijken op
http://www.romeevanderzee.nl/Voorbeeld_ ... efault.asp )
Verder heb ik de afgelopen tijd enige onderhoudswerkzaamheden verricht. De "citaat-quote" functie bevatte een bug, die er nu uit is. Bovendien wordt de naam van de geciteerde + datum nu weergegeven.
Ook in de peiling funtie zit een ongerechtigheid sinds ik de menubalk heb toegevoegd. Als ik die opgelost heb, maak ik deze functie weer actief. Het is het eerste wat ik zal doen, en ik hoop het resultaat binnenkort te kunnen melden.
Een andere klus is het oplossen van sommige beeldvervormingen die zich op de webpagina's voordoen voor degenen die met een mac werken.
Aangezien ik het moet inpassen in mijn gewone werk hoop ik dat jullie begrijpen dat het niet vandaag al klaar is.
met weer een groet van,
Romée