Het is alweer een tijdje geleden sinds ik nog op het forum actief geweest ben , dit onder meer doordat ik een tijdje zonder internetaansluiting geweest ben en van woonplaats en werk veranderde , maar ik hoop in de toekomst terug een steentje bij te dragen aan deze mooie site.
ik moet toegeven dat het forum heeeeeeel veel verbeterd is sinds vroeger en hiervoor wil ik iedereen die hieraan meewerkt toch eens proficiat wensen ik zou zeggen doe zo voort

Ik zal mijn herintreden maar beginen met een vraagje over de reuze balsemien . Tijdens een van mijn wandel - fietstochten kwam ik verleden week terecht op een plaatselijke rivierdijk die over een afstand van ongeveer een 5 tal km is begroeid met reuzebalsemien en dit langs bijde oevers .
nu mijn vraag heeft iemand van julie enige ervaring hiermee als drachtplant want ik sprak met de plaatselijke dijkverantwoordelijke die bij toeval vroeger ook imkerde en deze vertelde
Graag uw reactie en tot hoorsIk denk niet dat balsemien een goede dracht is en de honing is van die vieze zwarte ( heel donker ) .
Groetjes Eric Lemmens