van colbertje naar rokkostuum
-
van colbertje naar rokkostuum
Bonsoir madame,
Mijn compliment over uw nieuwe forum-outfit; mooie pasteltinten doen het geheel verfijnen en verheffen.
Alleen..eh.., dat afgescheurde vleugeltje, eh..dat ...eh zou iets levendigs/ iets levends, moeten zijn!
Mijn compliment over uw nieuwe forum-outfit; mooie pasteltinten doen het geheel verfijnen en verheffen.
Alleen..eh.., dat afgescheurde vleugeltje, eh..dat ...eh zou iets levendigs/ iets levends, moeten zijn!
- wilde
- Imker sinds: 1980
- Aantal volken: 15
- Bijenras(sen): Bastaard
- Contacteer:
Re: van colbertje naar rokkostuum
Dit dus de reden van het enige tijd niet bereikbaar zijn van het forum vandaag. Het is je meteen vergeven. Mooie outfit. Laat Frans maar zeuren. Ik heb een gloeiende hekel aan bewegende plaatjes dus liever houden zo. De levendigheid moet uit de discussie komen denk ik, maar ook Frans heeft met zijn laatste stelling-onderwerp niet veel succes, vandaar zijn reactie misschien? Proficiat Romée.
-
- Contacteer:
Bedankt Frans en Albert,
De storing vandaag was overigens niet aan mijn werk te wijten. Er vindt op dit moment af en toe onderhoudswerk op de server plaats door de provider.
grtn
Romée
ps de menubalk wordt nog vervangen.
De storing vandaag was overigens niet aan mijn werk te wijten. Er vindt op dit moment af en toe onderhoudswerk op de server plaats door de provider.
grtn
Romée
ps de menubalk wordt nog vervangen.
- weertman
- Bijenras(sen): Carnica
- Contacteer:
Ziet er zeer gelikt uit
Ook vanuit het "Sallandsche" mijn complimenten
Manni
Ook vanuit het "Sallandsche" mijn complimenten
Manni
-
Stel je voor Albert.., dat op jouw bidprentje in de toekomst, niet jouw intelligent, dynamisch portret staan afgebeeld, maar slechts een hand met kroontjespen tussen duim en wijsvinger. Je hebt natuurlijk wel veel en scherp geschreven, maar toch..ik zie liever iets levendigs. Ook op het forum!
Maar goed..Romee ziet maar wat ze doet!
Maar goed..Romee ziet maar wat ze doet!
-
- Contacteer:
Het geeft mij een beetje een lentegevoel, net als een nieuw behangetje. Maar buiten is het winter.
Mooi gedaan Romee !
vanuit de Peace River Vallei, Ria van den Berg
Mooi gedaan Romee !
vanuit de Peace River Vallei, Ria van den Berg
-
- Contacteer:
geweldig Romee,
Ik ging vanmorgen met een rothumeur naar mijn werk, maar door dit nieuwe behang ben ik weer helemaal opgeknapt.
Mogelijk wil Frans een hele bij zien i.p.v. reserveonderdelen. Ik wil wel een proberen of ik iets kan maken waarmee je (alleen bij Frans ) er een paar honderd kunt laten rondvliegen op zijn beeldscherm
groet,
Hennie
Ik ging vanmorgen met een rothumeur naar mijn werk, maar door dit nieuwe behang ben ik weer helemaal opgeknapt.
Mogelijk wil Frans een hele bij zien i.p.v. reserveonderdelen. Ik wil wel een proberen of ik iets kan maken waarmee je (alleen bij Frans ) er een paar honderd kunt laten rondvliegen op zijn beeldscherm

groet,
Hennie
-
Hallo, ik ben het met Frans van Tongeren eens. Een mooi "behangetje", alleen dat enkele vleugeltje vind ik niks.
Elze Lammerts
Elze Lammerts
Heel mooi maar ook ik vind het plaatje met het vleugeltje niet echt typografisch verantwoord, de "I" in dit geval misbruikt als initiaal. ....mogelijk is het een suggestie om het linkse puntje van de vleugel als punt op de i te zetten?
Leendert van den Bosch
Leendert van den Bosch