Millennium FvT

Deze rubriek is bestemd voor berichten, die niet in de andere rubrieken passen.
Plaats reactie
wilde
Imker sinds: 1980
Aantal volken: 15
Bijenras(sen): Bastaard
Contacteer:

Millennium FvT

Bericht door wilde »

Frans, je millennium komt er aan. Je bericht nr. 998 besloeg welgeteld 9 woorden. Met de 1000ste aflevering verwacht ik wel wat meer ....
Maak er wat moois van.
Albert
wilde
Imker sinds: 1980
Aantal volken: 15
Bijenras(sen): Bastaard
Contacteer:

Re: Millennium FvT

Bericht door wilde »

Frans, je bent nu vast aan het broeden op een mooie tekst. Dat je daartoe in staat bent is me inmiddels wel duidelijk geworden. Je bent er weer één opgeschoven zag ik vandaag. Als ´Liber Amoricum´ heb ik een tekst gemaakt over het merken en knippen van moeren. Eigenlijk niet zo´n feestonderwerp, maar het kan geen kwaad dat eens wat meer uitputtend te doen.
Verblijvend vol blijde verwachting, Albert
Frans vanTongeren

Bericht door Frans vanTongeren »

bericht 1000
-
Hallo Forumers,
Duizend berichten'¦dat zijn er duizend meer dan niks!
Nu kunnen die duizend berichten natuurlijk niks betekenen, maar je zou dit aantal toch als '˜plus nul' kunnen traceren.
Op het forum staan 681 deelnemers ingeschreven ; velen hebben al wat geschreven maar velen ook niet!
Daarom leek het me wat Albert(bedankt voor je leuke opzetter), om wat meer mensen aan het schrijven te krijgen.
In de Rubriek: verhalen, anekdotes en gedichten wil ik het onderwerp DOORVLIEGERTJE van start laten gaan.
Dat houdt in dat er voordurend door iemand onder ons DOORGEVLOGEN moet gaan worden!
Als je/u de 46 pagina's van '˜deelnemers' voor ogen neemt, kom je vast wel een bekende tegen. Een kennis/bekende met 0 berichten kun je dan vragen (via zijn e-mailadres) of hij een stukje wil schrijven dat met bijen van doen heeft.
Als hij dat ingewikkelde, simpele, droge, humoristische, '˜weet ik wat' voor stukje op papier heeft gezet onder het onderwerp DOORVLIEGERTJE, moet hij/zij op zijn/haar beurt een kennis/bekende van hem/haar vragen om de pen over te willen nemen.
Op deze manier wordt er wellicht een schrijfblokkade doorbroken en wordt het nog leuker op het IMKERFORUM.
(Ik zal vragen aan Kees den Heeten -komt wel eens bij mij in het winkeltje/vandaag ingeschreven op het forum- om van start te willen gaan!
'k Weet niet of het lukt'¦!)
Imkerij Westland
Contacteer:

Bericht door Imkerij Westland »

Frans,
Van harte, inderdaad een hele mijlpaal en geen zorgen veel van je berichten waren/zijn niet inhoudsloos.
Om meer "Forumers" aan het schrijven te krijgen is jouw voorstel een goed idee, toch moet mij ook het volgende van het hart.
Iets minder kritische reacties van een aantal schrijvers op nagenoeg alle artikelen, kan het schrijf plezier voor wellicht een tiental mensen vergroten. Storende fouten moeten inderdaad gecorrigeerd worden maar als een ander nu eens twee bijen meer in een vlieger/veger/broedaflegger/etc. stopt dan jij, moet dat dan zo nodig gemeldt worden??
Het lijkt nu of dit aan Frans gericht is maar het is in zijn algemeenheid bedoeld. Een goed verstaander heeft een half oor nodig en houdt de angel in de schede.
Maarten
Frans vanTongeren

Bericht door Frans vanTongeren »

Wijze Woorden
Mooie Beelden

van
Maarten
Plaats reactie