Hallo Forumers,
Onlangs schreef ik mijn duizendste stukje (inclusief 'verplaatsberichtjes').
Dat aantal zegt niets over de kwaliteit van de berichtjes, immers..
Niet het vele is goed, maar het goede is veel!
-
Op het forum staan 681 deelnemers ingeschreven ; velen hebben al wat geschreven maar velen ook niet!
Het zou leuk zijn als er wat meer door lezers van het forum wordt geschreven. Een ieder heeft immers zijn eigen invalshoek en voor anderen is dat dan weer boeiend om te lezen.
Daarom moeten wij een soort schrijfbijenvolkje gaan opzetten.
Mijn voorstel is ..een kennis van mij te vragen hieronder een berichtje te plaatsen dat over bijen gaat. Hij mag uiteraard zelf weten wat voor stukje dat gaat worden.
Als hij/zij het stukje onder dit onderwerp (doorvliegertje) heeft geplaatst, zou hij vervolgens een ander (kennis van hem) moeten vragen of die op zijn/haar beurt een stukje wil plaatsen.
Ik vraag Kees den Heeten (vandaag geregistreerd en voor mij een bekend iemand)) de pen van mij te willen overnemen en een maal schrijfdoorvliegertje te willen zijn.
Vervolgens zou hij.. een ander de pen moeten aanreiken.
('kWeet niet of het gaat lukken)
Doorvliegertje
-
-
Re: Doorvliegertje
Het is inmiddels een maand geleden dat ik Kees den Heeten gevraagd heb, een stukje te willen schrijven.
Via de 'oerwoudtelefoon' is mij duidelijk geworden dat niet Kees zelf zich heeft aangemeld.., maar een goede vriend van hem heeft Kees op het imkerforum geslingerd!
Nu wil ik Paul Meessen vragen om de pen op te willen pakken.
(Ik hoop dat zijn inkt niet is opgedroogd!)
Via de 'oerwoudtelefoon' is mij duidelijk geworden dat niet Kees zelf zich heeft aangemeld.., maar een goede vriend van hem heeft Kees op het imkerforum geslingerd!
Nu wil ik Paul Meessen vragen om de pen op te willen pakken.
(Ik hoop dat zijn inkt niet is opgedroogd!)