Met goede bedoelingen.. worden heel wat stukjes door schrijvers/sters later 'bijgewerkt'.
Maar het irritante is dat je niet direct kan zien wat er is bijgewerkt.
Daarom zouden die verbeteraars dat apart onder het artikeltje moeten zetten.
-
12.34
ROMEE schreef er op 17-06 ook al een berichtje over:
http://www.bijenhouden.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=2073
'bijgewerkt..'. maar wat?
-
Re: 'bijgewerkt..'. maar wat?
En wat een irritatie veroorzaken sommige rubriekbeheerders die andermans stukjes "met de beste bedoelingen bijwerken" of naar andere rubrieken verplaatsen ...Met goede bedoelingen.. worden heel wat stukjes door schrijvers/sters later 'bijgewerkt'.
Maar het irritante is dat je niet direct kan zien wat er is bijgewerkt.
mvg,
Hugo (de halve bij rillend van de kou - het is hier vanmorgen MAAR 20° C)
Nobodies prefetc
-
Dag Hugo,
Van Eeuwigheid tot Amen lees ik onder jouw berichten

Van Eeuwigheid tot Amen lees ik onder jouw berichten
Nobodies prefetc
Dringt de betekenis ervan .. wel tot je door?
-
- Contacteer:
Wat betreft het bewerken van andermans berichten, dat is naar mijn mening iets wat niet kan (ik bedoel mag), alleen in uitzonderlijke situaties. Deze doen zich zelden voor. Zie daarvoor in het zijmenu onder redactie/rubriekbeheer (of rechtstreeks http://www.bijenhouden.nl/forum/faqmoderator.asp ).
Wat betreft het verplaatsen naar een andere rubriek.
Het komt regelmatig voor dat iemand een bericht plaatst in de verkeerde rubriek. Vooral 'beginners' hebben daar soms moeite mee. Als een rubriekbeheerder dan helpt door het bericht te verplaatsen, lijkt me dat een goede zaak. De schrijvers in die reeks krijgen daar ook automatisch een e-mail-melding van. Ik heb tot nu toe niet meegemaakt, dat iemand mij schreef dat hij/zij daar een probleem mee had. Als dat ooit wel zou gebeuren, dan zou ik het zeker serieus nemen.
Romée
Wat betreft het verplaatsen naar een andere rubriek.
Het komt regelmatig voor dat iemand een bericht plaatst in de verkeerde rubriek. Vooral 'beginners' hebben daar soms moeite mee. Als een rubriekbeheerder dan helpt door het bericht te verplaatsen, lijkt me dat een goede zaak. De schrijvers in die reeks krijgen daar ook automatisch een e-mail-melding van. Ik heb tot nu toe niet meegemaakt, dat iemand mij schreef dat hij/zij daar een probleem mee had. Als dat ooit wel zou gebeuren, dan zou ik het zeker serieus nemen.
Romée
-
Hallo Piet,
Vandaag heb je een wijziging aangebracht in het onderwerp Samenhang(Koninginneteelt en Bijenrassen).
Maar wat..heb je nu veranderd?
Naar mijn idee moet je gewoon laten staan wat er stond en de wijzinging aanbrengen onder een aangegeven tijdstip in hetzelfde stukje.
Ik word zo moe van dat gegoochel!
Vandaag heb je een wijziging aangebracht in het onderwerp Samenhang(Koninginneteelt en Bijenrassen).
Maar wat..heb je nu veranderd?
Naar mijn idee moet je gewoon laten staan wat er stond en de wijzinging aanbrengen onder een aangegeven tijdstip in hetzelfde stukje.
Ik word zo moe van dat gegoochel!
-
- Contacteer:
Frans,
We begaan allemaal wel eens de zonde een typefoutje te maken.
Als dan er later een correctie wordt aangebracht zit iedereen zich lekker te ergeren.
Als degene die een bericht aanpast niet dezelfde is die als laatste geschreven heeft dan lees ik het niet meer, ik raad je aan hetzelfde te doen.
Of zoals Romee vandaag schreef, je kunt ook minder steeklustige bijen nemen
Hennie
We begaan allemaal wel eens de zonde een typefoutje te maken.
Als dan er later een correctie wordt aangebracht zit iedereen zich lekker te ergeren.
Als degene die een bericht aanpast niet dezelfde is die als laatste geschreven heeft dan lees ik het niet meer, ik raad je aan hetzelfde te doen.
Of zoals Romee vandaag schreef, je kunt ook minder steeklustige bijen nemen

Hennie
-
- Contacteer:
Frans,
Alleen als er inhoudelijk iets verandert.
!Piet