Foto
Foto
Hallo,
Ik kan wel via mijn profiel een plaatje uploaden, maar hoe krijg ik mijn foto ook getoond als ik een topic plaats of een antwoord geef bij mijn bericht.
Groeten,
Roelof Stadt (Amsterdam)
Ik kan wel via mijn profiel een plaatje uploaden, maar hoe krijg ik mijn foto ook getoond als ik een topic plaats of een antwoord geef bij mijn bericht.
Groeten,
Roelof Stadt (Amsterdam)
-
- Contacteer:
Re: Foto
Stuur een foto naar de fotohelpdesk fotohelpdesk@bijenhouden.nl fotohelpdesk@bijenhouden.nl
Hans vd Post bewerkt hem, en stuurt hem naar mij. Ik zorg dat hij bij de berichten zichtbaar wordt.
Romée
Hans vd Post bewerkt hem, en stuurt hem naar mij. Ik zorg dat hij bij de berichten zichtbaar wordt.
Romée
-
- Contacteer:
Twee antwoorden tegelijkertijd!
- Hans van der Post.
- Moderator
- Imker sinds: 1962
- Aantal volken: 4
- Bijenras(sen): F1 carnica VSH
- Contacteer:
nee drie, Roelof heeft al een foto staan ik denk dat hij zelf dit moet activeren.Twee antwoorden tegelijkertijd!
Roelof ga naar profiel ga naar mini en kijk of de blauwe balk op 'none" staat! dit moet je zelf veranderen.
Hans.
wat een serviiiiiese.
Hartsikke bedankt.
maar nog steeds wilt het niet lukken..
Mijn foto hoef ik dus niet op te sturen naar Hans, maar hem zelf activeren. De optie in mini-afbeelding staat inderdaad op "none",
ik kan hem niet veranderen en hem dus van "none" afhalen.
Nog een klein vraagje er boven op: Welke afmetingen mag de foto maximaal hebben?
Groeten,
Roelof Stadt (Amsterdam)
maar nog steeds wilt het niet lukken..
Mijn foto hoef ik dus niet op te sturen naar Hans, maar hem zelf activeren. De optie in mini-afbeelding staat inderdaad op "none",
ik kan hem niet veranderen en hem dus van "none" afhalen.
Nog een klein vraagje er boven op: Welke afmetingen mag de foto maximaal hebben?
Groeten,
Roelof Stadt (Amsterdam)
-
- Contacteer:
Helaas heeft Hans het in dit geval mis.
Als Hans van je profielfoto een mini maakt en naar mij stuurt kan ik het activeren. Daarna kun je pas een andere keus maken dan "none"
R.
Als Hans van je profielfoto een mini maakt en naar mij stuurt kan ik het activeren. Daarna kun je pas een andere keus maken dan "none"
R.
bedankt Hans,
maar je moet dit keer je meerdere zien in Romee
Ik zal zo een foto toe sturen en hoop dat hij er snel op kan staan
bedankt Romee, Henk en Hans.
P.S. inderdaad een service!
Groeten,
Roelof Stadt (Amsterdam)
maar je moet dit keer je meerdere zien in Romee

Ik zal zo een foto toe sturen en hoop dat hij er snel op kan staan

bedankt Romee, Henk en Hans.