Over producten voor bijen (suiker) en van bijen (was/honing/stuifmeel/propolis enz.), recepten, en over de therapeutische mogelijkheden van deze produkten.
We hebben ACROBAT 5 al in de PC maar weten het niet verder.
Welke handelingen moet ik toepassen?
En heb je de pdf downgeload?
Dan zou door dubbelklikken op de pdf het bestand door Acrobat moeten worden geopend.
Of start Acrobat en kies dan in Acrobat de te openen pdf (open bestand of iets dergelijks).
groet,
Henk
Ik heb jarenlang als "marktkoopman" onder Kamer van Koophandel mijn honing verkocht met een houdbaarheidsdatum van 2 jaar vanaf het slingeren; een drietal keren heb ik bezoek gahad van de Keuringsdienst van Waren die diverse potten meenam; nooit enige aanmerking gehad.
Nieuwe klanten doe ik wel altijd uit de doeken, dat ze na gebruik de pot goed moeten afsluiten met uitleg waarom.
Honing waarvan het vochtgehalte niet hoger is dan de regel voorschrijft en die geen kans krijgt tussentijds vocht aan te trekken blijft langer goed dan genoemde twee jaar!
hennie oes
Op de pot honing van mijn schoonmoeder, (ik had moeten schrijven schoonvader, want moe koopt en pa eet) kan wat mij betreft niet simpelweg worden volstaan met houdbaar tot 12/2007.
Misschien is dit maximaal houdbaar als de pot ongeopend en koel bewaard word. Ik zou het niet weten.
Helaas heb ik "land van herkomst" op het etiket niet kunnen vinden, en heb dit al vaker op potjes gezocht. Ik ben toch echt in de veronderstelling dat dat ergens dit jaar verplicht is om op de potjes te vermelden..?
Ja, Albert, mijn schoonmoeder heeft van mij honing gekregen. Ik had echter in 2003 slechts 25 potjes. (10 kilo) Van het volkje dat ik van jou gekregen heb kon ik nog niet slingeren. Momenteel is "jouw" volkje echter nog mijn enige volkje en ik heb er torenhoge verwachtingen van.
Verder heb ik 2 kasten bijgekocht en zit nu met 1 volk en heb verder nog 3 kasten staan die staan te smachten om bewoond te worden. Ik probeer volgende maand ergens een volk (uiteraard ook Buckfast) te ritselen en hoop dan dit jaar in ieder geval mijn familie en kennissen rijkelijk van honing te voorzien.
Staat er ergens misschien een HPA nummer?Dat betekent dat het in nederland in een pot is gedaan vanuit bijv in BULK ingevoerde eenheden.Via HPA nummer is verpakker te achterhalen.
Het merk zegt niet zo veel en kan best eenmalig gebruikt worden om
een zending te vermarkten