Ik ga naar Nederland 21 April tot 4 Mei. Ik wil graag imkers ontmoeten.
In Arcen/Venlo zal ik de meeste vrij tijd hebben, 24 - 28 April. Bent u een imker vlak bij deze streek?
Mag ik u bezoeken, alstublieft?
Ik ga ook naar Zandvoort.
Steve Meigs
Nashville, V.S.
Stephen Meigs
Het werkbezoek
- Hans van der Post.
- Moderator
- Imker sinds: 1962
- Aantal volken: 4
- Bijenras(sen): F1 carnica VSH
- Contacteer:
Re: Het werkbezoek
Steve je bent welkom in Oegstgeest 15km van Zandvoort.
Hans.
Hans.
Geachte Hans,
Bedankt voor de invitatie!
Steve
Stephen Meigs
Bedankt voor de invitatie!
Steve
Stephen Meigs
-
- Contacteer:
Is het mogelijk om van Steve's bezoek aan het Westen van Nederland (Santpoort/Oegstgeest) een groepgebeurtenis te maken?
Steve, jij bent erg geinteresseerd hoe wij in ons kleine landje kleinschalig met bijenhouden bezig zijn. Maar wij, op onze beurt, willen wel eens van een Amerikaan horen hoe het er allemaal op z'n 'grootst' toe gaat.
Els
Steve, jij bent erg geinteresseerd hoe wij in ons kleine landje kleinschalig met bijenhouden bezig zijn. Maar wij, op onze beurt, willen wel eens van een Amerikaan horen hoe het er allemaal op z'n 'grootst' toe gaat.
Els
Mijn antwoord is vertraagd, pardon.
Nadat ontmoeten Hans en ik, misschiens ga ik naar een kroeg of een restaurant....informeel, heel gezellige.. Dat is mogelijk!
Neemt u mij het niet kwalik, maar spreek ik te weinige Nederlands voor een "groepgebeurtenis" te maken. Plankenkoorts ook. Nederlands praten is belangrijk voor mij, tussen twee haakjes. Voor mij is dit eigenlijk een taaloefening werkbezoek. Daarom kom ik naar Nederland.
Mijn uitspraak is nog steeds slecht. Ik les oke. Ik ben geen groote buitenlander mijtvechter of honing producent!
Bedankt voor de invitatie.
Stephen Meigs
Nadat ontmoeten Hans en ik, misschiens ga ik naar een kroeg of een restaurant....informeel, heel gezellige.. Dat is mogelijk!
Neemt u mij het niet kwalik, maar spreek ik te weinige Nederlands voor een "groepgebeurtenis" te maken. Plankenkoorts ook. Nederlands praten is belangrijk voor mij, tussen twee haakjes. Voor mij is dit eigenlijk een taaloefening werkbezoek. Daarom kom ik naar Nederland.
Mijn uitspraak is nog steeds slecht. Ik les oke. Ik ben geen groote buitenlander mijtvechter of honing producent!
Bedankt voor de invitatie.
Stephen Meigs